تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۹
بازدید: ۱۴۷
کد خبر: ۱۳۲۶۸۸
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

نگاه گریت‌وال به بازارهای جهانی

می متالز - شرکت گریت‌وال، که سازنده پرفروش‌ترین پیکاپ‌های چینی است از برنامه خود برای تقویت آمار فروش در بازارهای خارجی طی سال جاری خبر داد تا به این ترتیب بتواند بخشی از زیان‌های ناشی از پاندمی کرونا را جبران کند.
نگاه گریت‌وال به بازارهای جهانی

به گزارش می متالز، سان‌گوانگ، معاون مدیرکل در دپارتمان بازاریابی بین‌المللی این شرکت در این باره گفت:« گریت‌وال بنا دارد تا امسال تعداد ۷۰ هزار دستگاه از وسایل‌نقلیه خود را در بازارهای خارجی به فروش برساند؛ درحالی‌که این رقم در سال گذشته برابر با ۶۵ هزار دستگاه بوده است.» این خودروساز چینی پیش‌تر اعلام کرد که انتظار دارد تا مجموع فروش وسایل ‌نقلیه آن در سال جاری به رقم ۰۲/ ۱ میلیون دستگاه افت کند در حالی که سال گذشته فروش گریت‌وال به ۰۶/ ۱ میلیون دستگاه نیز رسیده بود. سان افزود:« فروش بین‌المللی هم‌اکنون میزان ۷ درصد از کل فروش ما را به خود اختصاص داده است و شرکت بنا دارد تا این سهم را افزایش دهد.»

عناوین برگزیده
علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد
توضیحات مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس درباره حواشی مجمع بیمه ملت:

علت بروز چالش در مجمع بیمه ملت وکالت‌های اخذشده از بازنشستگان توسط صندوق بازنشستگی بوده است/ دعوت‌کننده مجمع باید درباره پذیرش حق رأی سهام وکالتی اتخاذ تصمیم کند/ سازمان بورس بر حفظ حقوق سهامداران و رعایت نظم در برگزاری مجامع تأکید دارد