تاریخ: ۰۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۴۰
بازدید: ۱۶۰
کد خبر: ۱۳۲۷۴۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
حجت الاسلام علیرضا سلیمی:

توانمندی رزم حسینی غیرقابل انکار است

می متالز - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توانمندی رزم حسینی، گزینه پیشنهادی وزارت صمت از سوی دولت را غیرقابل انکار دانست و گفت: نمایندگان مردم به احتمال زیاد به این فرد رای اعتماد می دهند.
توانمندی رزم حسینی غیرقابل انکار است

به گزارش می متالز، حجت الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: رزم حسینی ، سوابق اجرایی خوبی دارد و یک مدیر موفق و تمام عیار است و ساختاری فکرش اش مبتنی بر قواعد اقتصاد مقاومتی است و نگرش او به بی انگیزگی و فرصت سوز دولتی ها آلوده نیست. رزم حسینی تفکری کاملاً عملیاتی دارد و شخصیت این فرد، اینگونه نیست که برای دستیابی به توسعه اقتصادی دست به دامن افرادی شود که بویی از توسعه نبرده اند و به دنبال قدرت و موقعیت برای تحقق اهداف سیاسی اند.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس، توانمندی رزم حسینی، گزینه پیشنهادی وزارت صمت از سوی دولت را غیرقابل انکار دانست و گفت: نمایندگان مردم به احتمال زیاد به این فرد رای اعتماد می دهند و برطرف کردن مشکلات معیشتی مردم و پیگیری و تحقق جهش تولید از جمله مسائلی به شمار می‌رود که باید در صورت رای آوری از سوی رزم حسینی مدنظر قرار گیرد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد