تاریخ: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۰۶
بازدید: ۱۶۴
کد خبر: ۱۳۳۳۵۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

اختصاص30 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ایجاد زیربناهای معدنی کرمانشاه

می متالز - مجری طرح ایجاد زیربناهای لازم در معادن بزرگ و مناطق معدنی ایمیدرو از اختصاص30 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ایجاد زیربناهای معدنی در استان کرمانشاه خبر داد.
اختصاص30 میلیارد تومان سرمایه گذاری برای ایجاد زیربناهای معدنی کرمانشاه

به گزارش می متالز، داریوش دیودیده با اعلام این مطلب افزود: تسریع در ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای معادن مهم کشور ضرورت دارد و این موضوع در دستور کار است.

وی اضافه کرد: ایمیدرو برای سرمایه‌گذاری و ایجاد زیرساخت‌های معدنی در استان کرمانشاه اهتمام جدی دارد.

رییس سازمان صمت کرمانشاه نیز در این بازدید گفت: نزدیک به هفتاد درصد معادن قیر طبیعی کشور در استان کرمانشاه و به ‌ویژه در شهرستان‌ گیلانغرب قرار دارد که عمده‌ترین مشکل این معادن نبود جاده دسترسی است و بعضاً شاهد اتفاقات ناگواری برای کارکنان بخش معدن هستیم.

محسن دارابی در ادامه افزود: توسعه بخش معدن به‌عنوان موتور محرکه تولید می‌تواند ارزش افزوده و درنتیجه اشتغال زیادی را به وجود آورد.

رییس سازمان صنعت،معدن و تجارت کرمانشاه ادامه داد: جلوگیری از خام‌فروشی، ایجاد واحدهای فرآوری مواد معدنی، واگذاری معادن از طریق مزایده عمومی به افراد دارای صلاحیت فنی و تخصصی، آموزش مسئولین فنی معادن به منظور ارتقای ایمنی کارکنان بخش معدن، اعطای تسهیلات به معادن به منظور نوسازی ماشین‌آلات و ... از عمده برنامه‌های سازمان در بخش معدن است.

عناوین برگزیده