تاریخ: ۱۹ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۲۱۰
کد خبر: ۱۳۳۶۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

پیشنهاد نائب رئیس اتاق بازرگانی به بورس کالا برای تولیدکنندگان برتر

می متالز - نائب رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: دولت می تواند در سال جاری برای عرضه کنندگان برتر محصولات در بورس کالا که به تامین نیاز صنایع داخلی و رونق تولید کمک می کنند، مشوق هایی در نظر بگیرد.
پیشنهاد نائب رئیس اتاق بازرگانی به بورس کالا برای تولیدکنندگان برتر

به گزارش می متالز، علا میر محمد صادقی گفت: در سال حمایت از کالای ایرانی، می توان برای عرضه کنندگان برتر بورس کالا که به تامین نیاز صنایع داخلی کمک می کنند، مشوق هایی در نظر گرفت. اگر برای تولیدکنندگانی که به طور مستمر محصولات را در این بورس عرضه می کنند و از نظر کیفیت محصولات نیز در رتبه بالایی قرار دارند، مشوق هایی از سوی دولت در نظر گرفته شود، می توان به رونق تولید در صنایع پایین دستی کمک کرد.

وی با بیان اینکه عرضه محصولات تولید کنندگان شناخته شده و برتر در بورس کالا باعث افزایش تقاضا و توسعه کالاهای مرغوب می شود، افزود: هر چه زمینه عرضه بیشتر محصولات در بورس کالا را فراهم کنیم، به مردم این اطمینان را می دهیم که کالایی که به دست آنها می رسد از کیفیت بالایی برخوردار بوده چراکه محصولات بدون داشتن استاندارد امکان عرضه روی تابلوی بورس را پیدا نمی کنند.

میر محمد صادقی گفت: اگر بورس کالا نیز بتواند تسهیلاتی را برای تولیدکنندگان برتر کالاهای داخلی که به تولید کمک می کنند، قائل شود زمینه ورود سایر تولیدکنندگان و کالاها به بورس را فراهم کرده است. باید از ظرفیت های بورس در راستای حمایت از کالای ایرانی، ایجاد شفافیت و توسعه کیفیت کالاها بهره برد.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده