تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۳۱
بازدید: ۹۹
کد خبر: ۱۳۳۸۳۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

75 درصد واحدهای تولیدی در دشتستان فعال هستند

می متالز - رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: 75 درصد واحدهای تولیدی در این شهرستان فعال هستند.
75 درصد واحدهای تولیدی در دشتستان فعال هستند

به گزارش می متالز، شهسوار قایدی در گفتگو با خبرنگاران افزود: فعال سازی واحدهای صنعتی در سالجاری از رویکردهای تحقق شعار جهش تولید است.

وی اضافه کرد: اولویت اصلی و برنامه‌ریزی‌ها باید روی فعال‌سازی واحدهای تولیدی راکد در کنار جذب سرمایه‌گذار جدید متمرکز باشد.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان عنوان کرد: طبق وضعیت موجود در شهرستان دشتستان تعداد 132 فقره واحد تولیدی دارای پروانه بهره برداری صنعتی با سرمایه گذاری 1920 میلیارد ریال و اشتغال 2940 نفر می باشند که از این تعداد 100 واحد تولیدی فعال بوده و مابقی غیر فعال هستند که در راستای فعال سازی مجدد واحد های صنعتی راکد تلاش و کوشش لازم را با همکاری و تعامل دستگاههای اجرایی مرتبط در مرکز استان در دست اقدام و پیگیری است.

وی توزیع بسته های حمایتی دولت را ضروری دانست و بیان داشت: توزیع بسته‌های حمایتی دولت و تامین زیرساخت‌ها در شهرک و ناحیه‌ها در حفظ فعالیت واحدهای فعال و آغاز به کار مراکزی که تعطیل شده اند ضروری است.

وی تاکید کرد: بسته های حمایتی براساس نیاز و بررسی کارگروه ها و کمیسیون های تخصصی توزیع شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان با اشاره به اینکه حمایت از واحدهای تولیدی جزء اولویتهای وزارت صمت بوده گفت: در جلسات رفع موانع تولید و کارگروه های اشتغال و سرمایه گذاری ضمن بررسی رفع موانع جهت فعال شدن واحدهای تولیدی راکد در جهت حمایت از واحدهای تولیدی فعال قدم های موثری برداشته می شود.

عناوین برگزیده