تاریخ: ۱۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۵۰
بازدید: ۱۱۴
کد خبر: ۱۳۴۱۳۸
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مردم بیجار:

احقاق حقوق مردم در بحث زنجیره فولاد کردستان را از وزارت صمت پیگیری می‌کنم

می متالز - نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس گفت: بحث زنجیره فولاد کردستان را از وزارت صمت و مسئولان کشوری پیگیری می‌کنم.
احقاق حقوق مردم در بحث زنجیره فولاد کردستان را از وزارت صمت پیگیری می‌کنم

نماینده مردم بیجار: احقاق حقوق مردم در بحث زنجیره فولاد کردستان را از وزارت صمت پیگیری می‌کنم

به گزارش می متالز، علیرضا زندیان با بیان اینکه احقاق حقوق مردم در بحث زنجیره فولاد کردستان را اولویت کاری قرار داده‌ام، اظهار داشت: برای تحقق مطالبات مردم تمام توانم را به‌کار می‌گیرم.

وی با بیان اینکه بنده تاکنون درگیر تصویب اعتبارنامه و مشخص شدن عضویت در کمیسیون بودم، گفت: البته تا چند روز پیش نیز وزارت صمت بدون وزیر بود و نمی‌دانستیم این مطالبه را از چه کسی پیگیری کنیم.

نماینده مردم شهرستان بیجار در مجلس با تاکید بر اینکه بحث زنجیره فولاد کردستان را از وزارت صمت و مسوولان کشوری پیگیری می‌کنم، تصریح کرد: حرف مردم این است که بیجار، ظرفیت‌های لازم همچون خاک آهنی، جاده نزدیکی به ریل راه‌آهن تبریز-تهران، آب سدتلوار و کارخانه گندله‌سازی و کنسانتره که جزو مقدمات اولیه برای ایجاد این کارخانه بوده را دارد.

زندیان با بیان اینکه متأسفانه ظرفیت‌های بیجار مغفول مانده است، افزود: ایجاد زنجیره فولاد در بیجار توجیه و زیرساخت‌های اولیه را داشته و بنده یقیناً این مطالبه مردمی را تا آخرین لحظه پیگیری می‌کنم.

عناوین برگزیده