تاریخ: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۹:۰۰
بازدید: ۱۷۶
کد خبر: ۱۳۴۵۸۹
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد ۶۰ درصدی پرداخت تسهیلات در بانک صنعت و معدن

می متالز - مدیر عامل بانک صنعت و معدن، از رشد حدود ۶۰ درصدی پرداخت تسهیلات به واحد‌های تولیدی در شش ماهه نخست امسال خبر داد.
رشد ۶۰ درصدی پرداخت تسهیلات در بانک صنعت و معدن

به گزارش می متالز، حسین مهری در حاشیه آیین رونمایی از خدمات و محصولات جدید این بانک افزود: عملکرد این بانک در شش ماهه نخست امسال نشان می‌دهد ما در این مدت، هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات اعطا کرده ایم که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، رشد ۵۸ درصدی داشته است.

وی با بیان این که کارنامه شش ماهه نخست امسال در زمینه اعطا تسهیلات، وصول مطالبات و سرمایه در گردش، رشدی ۶۰ تا صد درصدی را تجربه کرده است، گفت: کارنامه شش ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، حاکی از رشد ۵۰ درصدی قراردادها، افزایش ۱۲۴ درصدی وصولی‌ها و رشد ۵۷ درصدی پرداختی هاست و مانده سپرده‌ها نیز، رشد ۶۳ درصدی را نشان می‌دهد.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن با اشاره به رونمایی از چهار خدمات الکترونیکی این بانک افزود: امروز چهار سامانه با هدف توسعه بانکداری دیجیتال راه اندازی شد که یکی از این سامانه ها، پات” سامانه پذیرش اینترنتی تسهیلات بانکی“ است.
وی با بیان این که این سامانه در حوزه سرمایه ثابت و سرمایه در گردش فعال خواهد بود، گفت: با این سامانه، مشتریان می‌توانند از محل کار و یا منزلشان و با استفاده از تلفن همراه درخواست وام خود را ارسال کنند و، چون این درخواست الکترونیکی است قابل رهگیری بوده و کنترل و نظارت ما را هوشمندتر می‌سازد.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن با بیان این که، استفاده از این سامانه به فرآیند کاری اعطای تسهیلات سرعت می‌بخشد، افزود: این سامانه طوری طراحی شده که به همه حوزه‌ها دسترسی دارد و اگر نیاز به ارتباط با حوزه‌ای وجود داشته باشد به سرعت این درخواست به آن حوزه ارسال می‌شود.
مهری با بیان این که، این سامانه می‌تواند تحولی در بحث تسهیلات دهی به شهروندان ایجاد کند، گفت: سامانه دیگری که امروز راه اندازی شد, ” سامانه هدف “ نام دارد که در واقع نسخه جدیدی از همراه بانک صنعت و معدن است.
وی اضافه کرد: سدف (سامانه دیجیتال فرایندی) یکی دیگر از سامانه هاست که از طریق اینترنت بانک و سامانه تلفن همراه که در دسترس مشتریان قرار دارد و می‌توان از خدمات بانک استفاده کرد.
مدیر عامل بانک صنعت و معدن هدف از راه اندازی این سامانه‌ها را سهولت بخشی به دسترسی شهروندان به خدمات بانکی دانست و گفت: یکی دیگر از سامانه‌هایی که امروز به بهره برداری رسید ساحب” سامانه اعتبارات حدی“ است.


آقای مهری افزود: این سامانه برای مشتریان باسابقه بانک صنعت و معدن که قبلاً نزد ما حساب داشته و گردش مالی داشته اند است.
وی ادامه داد: با این سامانه مشتریان باسابقه می‌توانند هم حد خود را ارتقاء دهند و هم اعتبارات خود را تمدید کنند.


مدیر عامل بانک صنعت و معدن راه اندازی این سامانه‌ها را در راستای افزایش سرعت و کیفیت خدمات بانکی و همچنین کاهش هزینه‌ها دانست و گفت: امیدواریم با ارائه این خدمات، تردد‌های غیر ضروری در شرایط کرونا به حداقل ممکن برسد.

عناوین برگزیده