تاریخ: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۹
بازدید: ۶۰۷
کد خبر: ۱۳۴۷۴۵
سرویس خبر : آهن و فولاد

معرفی «مرد سال» فولاد ایران و تقدیر از برگزیدگان در آیین اختتامیه سمپوزیوم فولاد ایران

می متالز - «سمپوزیوم فولاد ایران» در جزیره کیش با برگزاری آیین اختتامیه به کار خود پایان داد. در آیین پایانی سمپوزیوم فولاد ایران، که پیش از ظهر امروز، ۱۶ مهرماه ۱۳۹۹ در سالن همایش‌های بین‌المللی کیش برگزار شد، مرد سال فولاد ایران معرفی و از برگزیدگان این دوره تقدیر شد.
معرفی «مرد سال» فولاد ایران و تقدیر از برگزیدگان در آیین اختتامیه سمپوزیوم فولاد ایران

به گزارش می متالز، رئیس هیات مدیره انجمن فولاد ایران با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌های دانش بنیان و پژوهش‌های بنیادی برای رفع مسایل و چالش‌های گوناگون گفت: استفاده از نیروهای جوان و بها دادن به شرکت‌های دانش بنیان قطعا به تحولی بزرگ منجر خواهد شد.

عباس نجفی‌زاده ادامه داد: ما اعتقاد داریم اگر بر روی ۱۰ شرکت دانش بنیان سرمایه‌گذاری کنیم، ممکن است ۸ شرکت با شکست روبه‌رو شوند ولی همان ۲ شرکت می‌تواند تمامی هزینه‌ها را جبران کند.

در ادامه این مراسم نیز، از چهره‌های برتر صنعت فولاد کشور در سال ۹۸ تقدیر شد. بر این اساس علیرضا کیانی رشید، رضا اشرف سمنانی،‌ محمد وحید شیخ‌زاده و رامین کیهان به ترتیب به عنوان استاد،‌ مدیر دولتی، مدیر خصوصی و کارشناس برتر و اسدالله فرشاد به عنوان مرد سال فولاد ۹۸ معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده