تاریخ: ۰۷ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۱۴
بازدید: ۹۳
کد خبر: ۱۳۵۰۶۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
نقدعلی:

مبارزه با رانت‌خواران دلیل حاشیه‌سازی علیه مجلس است

می متالز - نماینده مردم خمینی شهر در مجلس، گفت: قطعا کسانی که منافع خود را در خطر می‌بینند و مشاهده می‌کنند مجلس مدافع محرومین وارد میدان شده و یقه رانت‌خواران و ویژه‌خواران را می‌گیرد آرام نمی‌نشینند و حاشیه‌سازی می‌کنند.
مبارزه با رانت‌خواران دلیل حاشیه‌سازی علیه مجلس است

محمدتقی نقدعلی

به گزارش می متالز، محمدتقی نقدعلی نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به تلاش برخی برای تخریب‌ مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس یازدهم از روز اول با قوت و قدرت با هدف خدمت رسانی و اعتلای شعارهای انقلاب به میدان پا گذاشت و هر روز نسبت به این هدف ثبات قدم بیشتری پیدا می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه مجلس یازدهم با مشاهده وضعیت موجود، مدیریت ضعیف در سیستم اجرایی  و استغاثه مردم برای حرکت در مسیر خود استوارتر گام بر می‌دارد، عنوان کرد: قطعا کسانی که منافع خود را در خطر می‌بینند و مشاهده می‌کنند مجلس مدافع محرومین وارد میدان شده و یقه رانت‌خواران و ویژه‌خواران را می‌گیرد آرام نمی‌نشینند و حاشیه‌سازی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مجلس اگر از حیث مدیریتی درون خود همه ظرافت‌ها و دقت‌ها را داشته باشد بازهم حاشیه سازان کار خود را می‌کنند و دست بر نمی‌دارند، ادامه داد: مجلس یازدهم راه خود را در زمینه بازگردانی انقلاب و سیستم اجرایی به ریل اصلی ادامه می‌دهد.

نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه هیات رئیسه و نمایندگان باید به گونه‌ای تصمیم‌گیری کنند که بهانه‌ای داده نشود، گفت: برخی بی‌دقتی‌ها و عدم اطلاع‌رسانی دقیق موجب سوء استفاده حاشیه‌سازان می‌شود، هرچند شیطنت کنندگان رسانه‌ای به دنبال حاشیه هستند اما مجلس با قدرت کار را ادامه می دهد دارد، به هر میزان حاشیه‌ها بیشتر شود بر تصمیم خود مصمم‌تر می‌شویم.

عناوین برگزیده