تاریخ: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۳۰
بازدید: ۱۳۱
کد خبر: ۱۳۵۵۷۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

میانگین فروش «کویر» ۱۸.۹ درصد افزایش یافت

می متالز - میانگین قیمت رشد سه ماه تابستان در فروش شرکت فولاد سپید فراب کویر (کویر) حدود 18.9 درصد بوده است.
میانگین فروش «کویر» ۱۸.۹ درصد افزایش یافت

به گزارش می متالز، شرکت فولاد سپید فراب کویر طبق تازه‌ترین گزارش منتشر شده از عملیات شهریورماه ۹۹ مقدار تولید میگرد این شرکت حدود ۳۳ میلیون و ۹۳۵ هزار کیلوگرم بوده است که با موجودی پیشین حدود ۳۹ میلیون و ۱۱۱ هزار و ۷۴۰ کیلوگرم آن با قیمت ۱۰۰ هزار و ۲۱۴ ریال به مبلغ ۳.۹ میلیون میلیون ریال در بازار داخل فروش رفت.

این درحالی است که فروش صادراتی این شرکت در یک ماهه شهریورماه امسال بالغ بر ۲۹ میلیون کیلوگرم به نرخ ۹۸ هزار ۳۶۰ ریال مبادله شد که حدود ۲ میلیون ۹۰۱.۸ هزار ریال را وارد شرکت کرد.

در این میان، شرکت بعضی از ضایعات تولیدی خود را در بازار داخل به میزان ۳ هزار و ۴۷۴ کیلوگرم تولید کرد که یک میلیون و ۳۴۶ هزار کیلوگرم آن با میانگین نرخ ۱۹ هزار ۹۷۰ ریال به فروش رسید و نقدینگی ۲۶.۸ هزار میلیون ریالی را به ارمغان آورد.

طبق گزارش فعالیت منتشر شده ۶ ماهه این شرکت، «کویر» توانسته است در مجموع ۶ ماه نخست ۲۹,۰۵۷ میلیارد ریال از محصولات خود را در دو بازار داخلی و خارجی فروخت که این مبلغ نسبت به دوره مشابه پارسال حدود ۴۸.۸ درصد رشد کند. همان‌طور که در جدول زیر مشاهده می‌شود، میانگین قیمت رشد سه ماه تابستان در فروش شرکت حدود ۱۸.۹ درصد بوده است.

قیمت فروش داخلی شرکت در سه ماهه یادشده بالغ بر ۱۰.۶۷ بوده است که منجر به میانگین قیمت ماهانه ۱۰۰ هزار ریالی در شهریور شده است. از مجموع فروش یک ماهه این شرکت که حدود ۶۸.۶ میلیون کیلوگرم میلگرد شاخه و کلاف بوده است، سهم بازار داخلی در یک ماهه شهریور حدود ۵۷ درصد و سهم بازار خارجی دود ۴۲ درصد بوده است.

عناوین برگزیده