تاریخ: ۲۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۱۸
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۳۵۷۴۳
سرویس خبر : انرژی

توزیع نفت سفید و گاز مایع در گلستان الکترونیک شد

می متالز - مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گلستان از آغاز توزیع الکترونیک نفت سفید، نفت گاز و گاز مایع خانگی در استان خبر داد.
توزیع نفت سفید و گاز مایع در گلستان الکترونیک شد

به گزارش می متالز، عیسی افتخاری هدف از اجرای این طرح را تحقق دولت الکترونیک، توزیع عادلانه و نظام‌مند کردن فرآیند عرضه سوخت به مصرف‌کنندگان واقعی اعلام کرد. افتخاری رسالت شرکت ملی پخش در زنجیره تامین و توزیع فرآورده‌های نفتی را شناسایی مصرف‌کنندگان واقعی بدون گاز شهری و شفاف‌سازی در تحویل سوخت جایگزین برشمرد و گفت: ارائه نفت گاز از شهریور امسال کارتی شد و کشاورزان می‌توانند با استفاده از تلفن‌همراه و کارت بانکی خود و ثبت‌نام در سایت، سوخت دریافت کنند.وی افزود: مصرف‌کنندگان نفت سفید و گاز مایع نیز می‌توانند پس از ثبت نام و احراز هویت در سامانه NEWTEJARATASAN.NIOPDC.IR با همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر و کارت بانکی ثبت شده در این سامانه با مراجعه به عاملان فروش فرآورده‌های نفتی، سهمیه خود را دریافت کنند. مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان درباره تامین سوخت در مناطق کوهستانی نیز افزود: مشکلی در تامین سوخت نفت سفید، گاز مایع، گازوئیل و نظایر آن وجود ندارد اما طبق دستورالعمل وزارت نفت، تامین سوخت مناطق کوهستانی این استان که قبلا بر عهده منطقه نفتی شاهرود بود، مجددا به گرگان واگذار شد که همین موضوع مشکلاتی را پدید آورد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد