تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۷
بازدید: ۱۷۹
کد خبر: ۱۳۵۸۵۰
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
کاهش قیمت فولاد و افزایش ۲ هزار تومانی سیمان پاکتی:

پیش بینی نایب رئیس مجلس و وزیر سابق از قیمت محصول دو صنعت مهم بورس

می متالز - نایب رئیس مجلس و وزیر سابق راه با پیش بینی کاهش قیمت فولاد تا دو هفته آینده و رشد ۲ هزار تومانی قیمت هر پاکت سیمان، گفت: این افزایش به ساخت و ساز مسکن لطمه‌ای وارد نمی کند.
پیش بینی نایب رئیس مجلس و وزیر سابق از قیمت محصول دو صنعت مهم بورس

به گزارش می متالز، علی نیکزاد در جلسه بررسی موضوع فولاد و سیمان با حضور وزیر صنعت  گفت: مقرر شد هر پاکت سیمان با ارزش افزوده و هزینه حمل و نقل بطور متوسط بالغ بر 19500 تومان عرضه شود و هر تُن بصورت فله‌ای با ارزش افزوده 290 هزار تومان باشد. قیمت پاکتی پیش از این 17500 تومان بود که به دلیل قیمت پاکت و دیگر مسایل با یک رقم جزئی افزایش قیمت پیدا کرد.

وی از اعلام خبر خوش درباره فولاد در روزهای آینده خبر داد و افزود:نعوزیر صمت جلسات متعددی با بخش خصوصی، سندیکاها، تولیدکنندگان بخش خصوصی و دولتی فولاد طی این مدت برگزار کرده بنابراین ظرف مدت دو هفته شاهد کاهش قیمت فولاد نسبت به قیمت کنونی در بازار خواهیم بود.

نیکزاد درخصوص تاثیر افزایش قیمت سیمان و فولاد بر روی قیمت مسکن توضیح داد: سیمان و فولاد یکی از مباحث مهم در بحث تولید مسکن هستند اما افزایش قیمت آنها بصورت حداقل‌هایی انجام شده که نه کارخانه‌ها ضرر کنند و نه بر ساخت و ساز مسکن لطمه‌ای وارد شود.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده