تاریخ: ۲۱ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۰:۱۱
بازدید: ۲۶۶
کد خبر: ۱۳۶۰۵۹
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

پیچ تند هوندا در آمریکا

می متالز - شرکت هوندا موتور در حال بازطراحی چهره و بازاریابی خودروهای شاسی‌بلند و پیکاپ‌های خود است تا آنها را باب میل آن دسته از مصرف‌‌کنندگان آمریکایی کند که حاضر هستند برای وسایل‌نقلیه‌ای که چهره نیرومندتر و ویژگی‌های آفرود بیشتری دارند، پول‌های گزاف بپردازند.
پیچ تند هوندا در آمریکا

به گزارش می متالز، از دهه ۷۰ میلادی هوندا با تولید خودروهای با مهندسی عالی و کارآمدی بالا نظیر هوندا سیویک و آکورد شناخته می‌شود. شاسی‌بلندها، پیکاپ‌ها و مینی‌ون‌های هوندا نیز تقریبا روی همین نوع از شاسی‌های نه‌چندان نیرومند ساخته شده‌اند. اما در پنج سال اخیر سلیقه مصرف‌کننده آمریکایی بیشتر به سوی خرید وسایل‌نقلیه حجیم با سیستم تعلیق تقویت شده و چهار چرخ متحرک برای راندن در مسیرهای کوهستانی و صحرایی متمایل شده است. خودروسازانی نظیر فورد و فیات-کرایسلر نیز همین روند را دنبال می‌کنند. از همین رو شرکت هوندا نیز در آخرین به‌روزرسانی پیکاپ متوسط ریجلاین، ظاهری قدرتمندتر از گذشته را نمایش داد. این خودروساز امید دارد تا بتواند فروش سالانه ریجلاین را به ۵۰ هزار دستگاه در سال برساند.

عناوین برگزیده
هلدینگ
«پدرام پیروی‌نسب» مدیرعامل هلدینگ توسعه و تجهیز معادن امداد در گفت‌و‌گو با «می‌متالز» عنوان کرد:

هلدینگ "معادن امداد" از ۳۷ سال پیش فعالیت‌های خود را با معدنکاری سنگ ساختمانی آغاز کرد/ توسعه، سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های جدی هلدینگ "معادن امداد" در حوزه‌های مختلف معدنی از اکتشاف تا فرآوری/ در مرز بین استان کردستان و آذربایجان غربی محدوده مستعد طلا را شناسایی کرده‌ایم و در مرحله اخذ گواهی کشف و بهره‌برداری هستیم