تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۳۱
بازدید: ۱۷۱
کد خبر: ۱۳۶۱۲۴
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

بازدید مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از 3 واحد صنعتی استان فارس

می متالز - مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته در سفر به استان فارس از صنایع پیشرفته این استان بازدید به عمل آورد.
بازدید مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته از 3 واحد صنعتی استان فارس

به گزارش می متالز، رضا نقی پور اصل با حضور در منطقه ویژه اقتصادی و همچنین شهرک صنعتی بزرگ شیراز از شرکت های صنعتی نیتل پارس، داده گستران دنا و فاتح صنعت کیمیا بازدید به عمل آورد.

شرکت نیتل پارس از شرکت های دانش بنیان استان فارس می باشد که در زمینه تامین انواع غربال های مولکولی جهت فرآیندهای مختلف مرتبط با صنعت نفت، گاز و پتروشیمی کشور و همچنین صادرات آنها به منطقه خاورمیانه، فعالیت می کند.

این شرکت همچنین با اخذ مجوزهای لازم در حوزه ماشین‌آلات و تجهیزات پیشرفته و نرم‌افزارها و سامانه‌های تخصصی یکی از مجموعه های پیشرو در صنایع پیشرفته استان فارس می باشد.

شرکت داده گستران دنا از شرکت های دانش بنیان استان فارس است در زمینه طراحی و تولید تجهیزات الکترونیک پزشکی فعالیت می کند، از مهمترین دستاوردهای تولیدی این شرکت می‌توان به دستگاه پمپ دسفرال و دستگاه سوزاننده سر سوزن (نیدلایزر) و سیستم کارت هوشمند سلامت محصول اشاره نمود که برای اولین بار در کشور طراحی و تولید شده است.

همچنین شرکت فاتح صنعت یکی دیگر از شرکت ها بود که نقی پور اصل و هیات همراه از آن بازدید کردند این شرکت توانسته است در سال های اخیر با تکیه بر دانش داخلی انواع مبدل های حرارتی، راکتورهای مختلف، کولرهای هوایی، کوره ها، فلرها و اکثر تجهیزات ثابت پالایشگاه ها را بومی سازی کند.

http://www.shatanews.ir//parameters/mimt/modules/cdk/upload/content/news/180360/photo_2020-10-13_12-29-40.jpg

عناوین برگزیده