تاریخ: ۱۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۱۹
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۱۳۶۶۴۴
سرویس خبر : آهن و فولاد

با هدف بازدید از فولاد شادگان و فولاد اندیمشک غریب پور وارد اهواز شد

می متالز - رییس هیات عامل ایمیدرو امروز بازدیدی از کارخانه های فولاد شادگان و اندیمشک داشته است .دراین سفرحجت‌الاسلام والمسلمین ناصری نژاد نماینده مردم شادگان و دکترنادری مدیرعامل شرکت ملی فولادایران نیز حضور دارند.
با هدف بازدید از فولاد شادگان و فولاد اندیمشک غریب پور وارد اهواز شد

به گزارش می متالز، غریب پور و هیات همراه پس از بازدید از کارخانه فولاد خوزستان برای سرکشی و بازدید از شرکت فولاد صنعت شادگان وارد این شهر شدند و از نزدیک در جریان مسائل این شرکت قرار گرفتند.بنا بر این گزارش غریب پور در نشستی با مدیران و پرسنل و پیمانکاران ضمن تشکر از انها اظهار امیدواری کرد واحد فولاد سازی شادگان هر چه زودتر به بهره برداری برسد. بنا به این گزارش در این نشست دکتر نادری مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران در سخنان کوتاهی از روند تولید اهن اسفنجی و احداث واحد فولاد سازی این شرکت گزارشی ارائه نمود و گفت: وجود این شرکت در منطقه محروم شادگان باعث تغییر جغرافیای اقتصادی منطقه شده و با ایجاد بیش از سه هزار شغل مستقیم و غیر مستقیم نقش اساسی در اشتغال و توسعه پایدار منطقه داشته است.

مهندس سعید قاسم زاده مدیرعامل شرکت، در خصوص رشد تولید شرکت فولاد شادگان در 6 ماهه گذشته به خبرنگار روابط عمومی توضیح داد: شرکت فولاد شادگان در دوره ٦ ماهه ی اول سال جاری توانست ٣٧٠٨٢٤ تن آهن اسفنجی تولید کند که نسبت به دوره مشابه سال گذشته حدود بیست و دو درصد  افزایش یافته است.
این شرکت در ٦ ماهه مشابه سال گذشته ٣٠٤٤٥١ تن آهن اسفنجی تولید کرده بود.
همچنانکه می دانیم، این شرکت به عنوان زیرمجموعه شرکت فولاد خوزستان، تأمین کننده مواد اولیه واحدهای فولادی این شرکت اصلی است.
فولاد شادگان در ٦ ماهه نخست سال ١٣٩٨ برنامه تولید و فروش ٤٠٠ هزار تنی را طراحی کرده بود که با وجود مشکلات آن سال، حدود ٧٦ درصد آن را عملیاتی نمود.
مهندس قاسم زاده در نهایت اظهار داشت: باتوجه به اینکه ظرفیت معمول سالانه این واحد تولیدی ٨٠٠ هزار تن است لذا این شرکت در ٦ ماهه سال جاری به ظرفیت اسمی خود نزدیک شده است. در نتیجه انتظار داریم شرکت همچون رشد سال های گذشته با بهره گیری بیشتری از ظرفیت تولیدی، برنامه بودجه بندی خود را تکمیل نماید تا به درآمد و به تبع آن حاشیه سود بیشتری دست یابد.

عناوین برگزیده
ریل نجات صنعت
با حضور کارشناسان بررسی شد: دولت چهاردهم چه سیاستی را در حوزه صنعت باید در پیش بگیرد؟

ریل نجات صنعت