تاریخ: ۲۳ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۲۹
بازدید: ۱۳۳
کد خبر: ۱۳۶۷۶۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

رشد چشمگیر سازمان صمت خراسان شمالی در ارزیابی های سازمان اداری و استخدامی کشور

می متالز - بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی؛سازمان صنعت،معدن و تجارت خراسان شمالی در ارزیابی عملکرد شاخصهای عمومی و اختصاصی سال 98 در میان سازمان های استانی وزارت صمت رتبه ششم کشوری را به خود اختصاص داد.
رشد چشمگیر سازمان صمت خراسان شمالی در ارزیابی های سازمان اداری و استخدامی کشور

به گزارش می متالز، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی؛ سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان شمالی در ارزیابی عملکرد شاخصهای عمومی و اختصاصی سال 98 در میان سازمان های استانی وزارت صمت رتبه ششم کشوری را به خود اختصاص داد.

بر اساس ارزیابی های صورت گرفته توسط سازمان اداری و استخدامی کشور؛ سازمان صمت خراسان شمالی در میان سازمانی های استانی وزارت رتبه ششم کشوری در ارزیابی عملکرد شاخص های اختصاصی و عمومی سال 98 را به خود اختصاص داد.

بر اساس این گزارش، سازمان صمت استان با کسب امتیاز عمومی 811 و امتیاز شاخص اختصاصی 960 در سال 98 و با امتیاز کل 1772 و درصد تحقق 88.6 درصدی رتبه ششم ارزیابی عملکرد در میان سازمان های استانی وزارت صمت را به خود اختصاص داده است .

شایان ذکر است این رشد چشمگیر شاخص های عملکرد سال 98 نسبت سال 97 رشد 8.7 درصدی را دارا بوده است که از لحاظ آماری و رتبه بندی 17 پله رشد و در جایگاه دوم کشوری از لحاظ تغییرات مثبت قرار گرفته است.

عناوین برگزیده