تاریخ: ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۲:۲۶
بازدید: ۲۸۷
کد خبر: ۱۳۶۸۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

بازدید مشاور محیط زیست سیمان فارس و خوزستان از شرکت سیمان صوفیان

می متالز - مهندس اعلمش، مشاور محیط زیست سیمان فارس و خوزستان از شرکت سیمان صوفیان بازدید کرد.
بازدید مشاور محیط زیست سیمان فارس و خوزستان از شرکت سیمان صوفیان

به گزارش می متالز، در روز چهارشنبه ۲۲ فروردین ماه مشاورمحیط زیست هلدینگ سیمان فارس و خوزستان از شرکت سیمان صوفیان بازدید و در جریان اقدامات زیست محیطی این شرکت قرار گرفت.

در ابتدای این بازدید آقای مهندس اعلمش مورد استقبال مدیر عامل و معاونین و جمعی از مدیران شرکت سیمان صوفیان قرار گرفته و با دکتر قاسمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان دیدار کرد.

در ادامه مهندس اعلمش از موارد زیست محیطی شرکت بخصوص تصفیه خانه و فضای سبز شرکت بازدید نموده و ضمن تبریک به کلیه همکاران شرکت بابت انتخاب شرکت سیمان صوفیان بعنوان صنعت سبز برای دومین سال متوالی ، مجموعه اقدامات واحد محیط زیست این شرکت را بسیار ارزنده و قابل توجه ارزیابی و  رهنمودهای لازم را به اعضای کمیته توصیه  نمود.

مهندس نجفی مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان، ضمن تشکر و تقدیر از همکاری فیمابین و همچنین خوشامدگویی به مشاور زیست محیطی هلدینگ سیمان فارس و خوزستان گفت : تمامی دستاوردها و موفقیت های زیست محیطی شرکت سیمان صوفیان با همت و سخت کوشی و جدی شمردن مسایل زیست محیطی توسط یکایک همکاران صورت گرفته و با توجه به اینکه اولین و مهمترین رسالت این شرکت رعایت الزامات زیست محیطی می باشد، پروژه های توسعه فضای سبز و تجهیز هر چه بیشتر الکترو فیلتر ها به منظور کاهش غبارهای خروجی در دستور کار قرار گرفته است.

مهندس نجفی ضمن خاطر نشان ساختن اینکه کلیه همکاران شرکت سیمان صوفیان دوستدار و حامی محیط زیست می باشند افزود: معتقدیم که موضوع محیط زیست، علاوه بر مباحث فنی، شایسته یک نگاه انسانی و اسلامی هم می باشد و امیدواریم که شرکت سیمان صوفیان جزو شرکت های  همیشه سبز کشور عزیزمان باقی بماند.

عناوین برگزیده