به گزارش می متالز، سید حسین حسینی افزود: از مجموع 3444 مورد گزارش دریافت شده به این سازمان، تعداد 2465 مورد بصورت تلفنی ؛ تعداد 403 مورد حضوری؛ تعداد 445 مورد کتبی و 131 مورد از طریق سامانه الکترونیکی 135 (تعزیرات حکومتی) و 124 (سازمان حمایت) بوده است.
حسینی اضافه کرد: طبق بررسی های دقیق و کارشناسی واحد رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان از مجموع گزارشات دریافتی؛ تعداد 940 مورد به عنوان متخلف، تعداد 2379 مورد غیر متخلف و 125 مورد منجر به رضایت شاکیان گردیده است.
وی عنوان کرد: در بازه زمانی مذکور تعداد940 مورد از متصدیان واحدهای صنفی به دلیل گرانفروشی، عدم انجام تعهدات در قبال مصرف کنندگان، کم فروشی، تقلب و غیره متخلف تشخیص داده شده که با تشکیل پرونده جهت سیرمراحل قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی معرفی شده اند.
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان از شهروندان خواست: بمنظورتسریع در امر رسیدگی به حقوق مصرف کنندگان و همچنین مبارزه با انواع تخلفات صنفی موارد را از طریق شماره تلفن 124 ستاد خبری این سازمان گزارش نموده و یا از طریق اپلیکیشن آپ ، سامانه الکترونیکی www.124.ir گزارش خود را ارسال و پیگیری نمایند.