تاریخ: ۲۹ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۳
بازدید: ۲۲۱
کد خبر: ۱۳۷۷۲۳
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی

فروش فوق‌العاده «خساپا» تا پایان سال ادامه دارد

می متالز - قائم‌مقام مدیرعامل سایپا، از تداوم ماهانه طرح‌های فروش فوق‌العاده تحویل فوری محصولات این شرکت تا پایان سال خبر داد.
فروش فوق‌العاده «خساپا» تا پایان سال ادامه دارد

به گزارش می متالز، مجید باقری در مراسم قرعه‌کشی فروش فوق‌العاده محصولات این شرکت با اعلام این خبر گفت: به‌زودی طرح بزرگ پیش‌فروش محصولات این شرکت برای تحویل در تابستان سال آینده نیز برگزار خواهد شد.

وی همچنین در سخنانی با اشاره به تلاش این شرکت برای بروز رسانی و به صفر رساندن تعهدات معوق خود افزود: روز گذشته دویست هزارمین خودروی ساخت این شرکت در سال جاری نیز، تحویل مشتریان شد.

نیاز واقعی بازار یک میلیون دستگاه خودروی سواری

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا نیاز واقعی بازار به خودرو را سالانه حدود یک‌میلیون دستگاه خودروی سواری جدید دانست و گفت: این میزان دقیقا مطابق تولید دو شرکت خودروسازی کشور است، اما اینکه در هر قرعه‌کشی چند صد هزار نفر شرکت می‌کنند ناشی از مولفه‌های دیگر اقتصادی و وضعیت کلان اقتصاد کشور است.

باقری افزود: تعهدات سایپا به روز شده است و امیدواریم با حمایت بانک مرکزی در تخصیص ارز، نقص تجهیزات خودرو‌های موجود در شرکت هم تکمیل شده و در اختیار مشتریان قرار گیرد.

به گفته وی، با وجود تنگنا‌های اقتصادی داخلی، تحریم‌های اقتصادی بین‌المللی و محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا، گروه خودروسازی سایپا در ماه‌های اخیر دستاورد‌های ارزشمندی کسب کرده که کاهش معوقات با هدف به روز شدن تحویل خودرو به مشتریان و استقرار نظام جامع برنامه‌ریزی هوشمندانه در فروش از جمله مهم‌ترین آن‌ها به شمار می‌آید.

بسته حمایتی جدید «سایپا»

قائم‌مقام مدیرعامل سایپا افزود: در زمینه تولید و توسعه محصولات نیز، خروج پراید از خط تولید، عرضه مدل‌های جدید محصولات جاری و طراحی و تولید خودرو‌های جدید از شاخص‌ترین اقدامات سایپا در دو سال گذشته است.

باقری همچنین از تلاش برای تثبیت و ارتقای سطح خدمات پس از فروش نیز به عنوان یکی دیگر از اهداف محقق شده شرکت نام برد و اضافه کرد: به دلیل بحران تولید اواخر سال ۹۷ که تعادل عرضه و تقاضا در دو سال گذشته را بر هم زد، در برنامه فروش کل نمایندگی‌های شرکت اختلال جدی ایجاد شد، اما با نگاه ملی و متعهدانه، خدمات پس از فروش کیفیت بهتری پیدا کرده و هم‌اکنون با افزایش تولید و عرضه خودرو به بازار، شاهد کاهش تعهدات این شرکت و بروز شدن این تعهدات هستیم.

وی از اتخاذ یک بسته حمایتی جدید برای شبکه نمایندگی‌های فروش و خدمات پس از فروش این شرکت خبر داد و گفت: با این بسته، گامی در جهت رونق کسب‌وکار نمایندگی‌های گروه خودروسازی سایپا برداشته خواهد شد.

عناوین برگزیده