تاریخ: ۰۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۲۹
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۳۸۰۲۷
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه مس باهنر برگزار شد

می متالز - جلسه ارزیابی عملکرد  شش ماهه مس شهید باهنر با حضور مدیرعامل و دیگر مدیران ارشد تاصیکو و مدیران شرکت مس شهید باهنر به صورت ویدئو کنفرانسی برگزار شد.
جلسه ارزیابی عملکرد شش ماهه مس باهنر برگزار شد

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مس باهنر، جلسه ارزیابی عملکرد دوره شش ماهه این شرکت با حضور مدیرعامل، معاونین و مدیران ارشد تاصیکو و مدیرعامل، رییس هیات مدیره مس شهید باهنر و دیگر مدیران و معاونت های این شرکت  به صورت ویدئو کنفرانسی در کرمان و تهران برگزار شد.

در آغاز جلسه مجید ضیائی مدیر عامل شرکت در خصوص عملکرد مالی، وضعیت تولید کارخانه ها و دیگر اقدامات شرکت در قالب گزارش عملکرد شش ماهه مطالبی را ارایه کرد. در این  گزارش سود خالص این شرکت افزایش۳۷ درصد، سود ناخالص افزایش ۵۶ درصد، فروش ریالی  ۸۶ درصد، سود عملیاتی ۷۰ درصد و مقدار تولید ۲۲ درصد رشد نسبت به دوره مشابه شش ماهه سال ۹۸ اعلام شد.

ضیائی همچنین اظهار داشت مقدار تولید این شرکت در شش ماهه ابتدایی ۹۹، ۵۱ درصد و در فروش ریالی ۷۳ درصد کل بودجه را تحقق بخشیده است.

مدیرعامل مس باهنر در خصوص وضعیت صادرات شرکت در ۶ ماهه سال ۹۹ اعلام داشت این شرکت علیرغم تمام موانع موجود و تحریمهای همه جانبه از سویی و شیوع ویروس کرونا از سویی دیگر و علیرغم تعطیلی مرزها در سه ماهه نخست سال جاری توانست ۲۸۸درصد تناژ صادرات خود را افزایش دهد.

در پایان غلامرضا سلیمانی مدیرعامل تاصیکو ضمن تبریک حلول ماه ربیع الاول، از عملکرد مثبت شرکت در شش ماهه ابتدای سال ۹۹ تشکر کرد و اظهار داشت اقدامات مثبت خوبی در دوره را شاهد بوده و هستیم.
استفاده بیشتر از ظرفیت بازار برای محصولات متنوع و تولید محصولات با ارزش افزوده و حاشیه سود بالا و توسعه برند مس باهنر از دیگر مطالب مدیرعامل تاصیکو بود و وی حمایت همه جانبه خود بعنوان سرمایه گذار اصلی در جهت برنامه های توسعه ای و بومی سازی اعلام داشت.

منبع: می متالز
عناوین برگزیده