تاریخ: ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۰
بازدید: ۱۸۶
کد خبر: ۱۳۸۳۸۳
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

۴۵۰۰ معدن غیرفعال در کشور تعیین تکلیف می‌شوند

می متالز - دین پرست، معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور گفت: چهار هزار و ۵۰۰ معدن غیرفعال و راکد کشور شناسایی و تا پایان سال جاری تعیین تکلیف می‌شوند.
۴۵۰۰ معدن غیرفعال در کشور تعیین تکلیف می‌شوند

 ۴۵۰۰ معدن غیرفعال در کشور تعیین تکلیف می‌شوند

به گزارش می متالز، بابک دین پرست در حاشیه بازدید از مجتمع کشت و صنعت اخوان بابل بررسی مشکلات واحدهای تولیدی را از اهداف سفر به مازندران یاد کرد و گفت: عصر امروز در جلسه مشترک ستاد اقتصادی مقاومتی و ستاد تسهیل مسائل مرتبط بررسی می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از واحدهای تولیدی مازندران اظهار داشت: بهره برداری از واحدهای تولیدی باید در دستور قرار گیرد و همه تلاش‌ها باید در این حوزه معطوف شود.

دین پرست درباره حمایت از بنگاه های آسیب دیده ناشی از کرونا یادآور شد: گروه های هدف و آسیب پذیر شناسایی شدند و برای جبران بخشی از خسارت ها تسهیلاتی درنظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور یادآور شد: این حمایت ها در قالب تسهیلات وامحال وام ها صورت می گیرد و در معاونت اقتصادی نیز برای رفع موانع تولید و جلوگیری از تملک واحدهای تولیدی توسط بانک ها تصمیم گیری شده است.

وی گفت: بازگشت هزار و ۷۱۸ واحد تولیدی تحت تملک و تعیین تکلیف چهار هزار و ۵۰۰ معدن راکد و غیرفعال و بازگشت دو هزار واحد تولیدی فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی از تصمیمات مهم ستاد تسهیل و رفع موانع تولید است.

عناوین برگزیده