تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۴۱
بازدید: ۲۶۰
کد خبر: ۱۳۸۴۴۹
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
در ۶ ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

رشد ۱۸ درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد

می متالز - معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: عملکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در وصول حقوق دولتی معادن، در شش ماهه نخست سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال ۹۸، بیش از ۱۸ درصد رشد داشته است.
رشد ۱۸ درصدی وصول حقوق دولتی معادن کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش می متالز، "دارا فرامرزی" افزود: در شش ماهه نخست سال ۹۹ بیش از ۴ هزار و ۴۸ میلیون ریال حقوق دولتی از بهره برداران معادن و دارندگان مجوزهای برداشت موقت مواد معدنی وصول شده است.
وی با اشاره به رشد بیش از ۱۸ درصدی وصول حقوق دولتی معادن نسبت به مدت مشابه سال قبل تصریح کرد: در شش ماهه نخست سال ۹۸، وصولی حقوق دولتی ۳ هزار و ۴۲۰ میلیون ریال بوده است.
معاون امور صنایع و معادن سازمان صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد از وجود ۷۶ فقره پروانه بهره برداری معدن در استان خبر داد و اظهار کرد: این معادن با سرمایه گذاری بیش از ۸۲۰ میلیارد ریال و اشتغال ۸۰۸ نفر، دارای بیش از یک میلیارد و ۵۹۶ میلیون تن ذخیره معدنی هستند و در حال حاضر ۴۴ معدن در استان فعال و در حال بهره برداری هستند.
فرامرزی بیان کرد: عمده مواد معدنی استان فسفات، مواد اولیه سیمان، گچ، آهک، سنگ لاشه و مالون، مرمریت، بوکسیت، سلستین، مارن و ….می باشد.

عناوین برگزیده