تاریخ: ۰۳ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۱
بازدید: ۱۹۲
کد خبر: ۱۳۸۴۷۴
سرویس خبر : انرژی
مدیرعامل پتروشیمی بندر امام:

قدردانی از مهارکنندگان آتش پتروشیمی بندرامام

می متالز - مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام با تشکر تلاش نیروهای آتش‌نشان و دیگر نیروها برای مهار آتش‌سوزی این پتروشیمی گفت: موقعیت مکانی آتش‌سوزی به گونه‌ای بود که می‌توانست عواقب چبران ناپذیری داشته باشد و با سرعت عمل آتش‌نشان‌ها خوشبختانه این حادثه مهار شد.
قدردانی از مهارکنندگان آتش پتروشیمی بندرامام

به گزارش می متالز، حمیدرضا رستمی در پی حادثه روز جمعه (دوم آبان ماه) در واحد آروماتیک و به‌دنبال حضور به‌موقع و واکنش مناسب آتش‌نشانان و کارشناسان اداره بهداشت، ایمنی و محیط‌زیست (اچ‌اس‌یی) و بهره‌برداری در مهار و اطفای حریق، با حضور در اداره اچ‌اس‌یی شرکت از زحمات آتش‌نشانان و کادر اچ‌اس‌یی قدردانی کرد.

وی گفت: خوشبختانه با هماهنگی که در سطح منطقه انجام شده، چه در حوادث این‌چنینی و چه در حوادث طبیعی مانند سیل و … همدلی و هماهنگی خوبی در منطقه فراهم شده است و از این بابت از همه عزیزانی که در این حادثه ما را همراهی کردند، قدردانی می‌کنم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی بندر امام به وضع خاص پتروشیمی بندر امام به دلیل تعدد واحدها و فرسودگی زیرساخت‌ها اشاره کرد و افزود: از سال ۱۳۹۷ تاکنون همواره یکی از مدیران به‌عنوان کشیک مدیر در روزهای تعطیل برای حضور در مجتمع برنامه‌ریزی و این برنامه منظم اجرا شده است.

مدیرعامل پتروشیمی بندر امام با بیان اینکه شواهد اولیه بررسی‌ها بیانگر رپچر در یکی از خطوط حامل هیدروژن است، ادامه داد: موقعیت مکانی این حادثه به گونه‌ای بود که می‌توانست عواقب جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد زیرا همه خطوط این منطقه حاوی نفتا، ریفرمیت و هیدروژن است اما سرعت عمل همکاران در اداره بهره‌برداری و آتش‌نشانی منجر به کنترل دقیق این حادثه شد که از یکایک آن‌ها سپاسگزارم.

آتش‌سوزی در واحد آروماتیک پتروشیمی بندر امام ساعت ۱۵ و ۴۵ دقیقه روز جمعه (دوم آبان‌ماه) آغاز و با تلاش نیروهای اچ‌اس‌یی و بهره‌برداری در ساعت ۱۸ و ۲۵ دقیقه همان روز خاموش شد.

عناوین برگزیده