تاریخ: ۰۸ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۰۸
بازدید: ۱۵۸
کد خبر: ۱۳۹۶۲۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اصفهان راه اندازی شد

می متالز - مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری اصفهان روز پنجشنبه در محل سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان راه‌اندازی شد.
مرکز شبانه‌روزی بررسی مشکلات واحدهای تولیدی اصفهان راه اندازی شد

به گزارش می متالز، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان در این مراسم گفت: در شرایط جنگ اقتصادی لازم است که با دید متفاوت به حل مشکلات واحدهای تولیدی نگاه شود و همه مسوولان دیدگاه حل مسئله را مد نظر قرار دهند.

سید حسن قاضی عسگر با بیان اینکه باید فضای کسب و کار روز به روز بهتر شود، افزود: برای این کار نیاز به اصلاح سیستم ها و تغییر دیدگاه ها است و فرایندهای هر دستگاه اجرایی بهینه سازی شود تا پرونده های کمتری به مرکز شبانه‌روزی فوریت‌های بررسی مشکلات واحدهای تولیدی و طرح‌های سرمایه‌گذاری برسد.

وی تصریح کرد: وقتی پرونده های رسیده به این مرکز زیاد باشد به این معنی است که برخی دستگاه‌های اجرایی کار خود را خیلی خوب انجام نمی دهند بنابراین باید با اصلاح فرایندها کاری کنیم که پرونده های رسیده به این مرکز به حداقل و حتی صفر برسد.

قاضی عسگر همچنین بر راه‌اندازی مرکز مشاوره امین برای مشاوره به سرمایه گذاران و تولید کنندگان درباره فعالیت‌های اقتصادی تاکید و اضافه کرد: برخی سیستم ها در کشور نیاز به اصلاح دارند و باید تلاش کنیم با پایش و مشاوره مشکلات واحدهای تولیدی را به موقع احصا و رفع کنیم.

معاون استانداری اصفهان خاطرنشان کرد: با پیگیری های انجام شده مقرر است شعبه هیات مقررات زدایی در اصفهان نیز راه اندازی شود تا از طریق آن برخی مقررات زائد اصلاح شود.

عناوین برگزیده