تاریخ: ۰۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۹۶۵۲
می متالز - مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان گفت: یکپارچه‌‌سازی قیمت‌‌گذاری در تولید معادن، شمش و محصولات نوردی آرامش بازار را به دنبال دارد.
مدیریت بازار و حذف واسطه‌ها اولویت فولاد خوزستان

به گزارش می متالز، علی محمدی با بیان این مطلب اظهار کرد: هدف اصلی ما تامین نیاز تولیدکنندگان داخلی است و با توجه به سیاست‌های جدید وزارت صنعت، معدن و تجارت به دنبال مدیریت بازار، حذف دلالان و واسطه‌ها هستیم تا محصول نهایی با قیمت مناسب در اختیار مصرف‌کننده نهایی قرار گیرد. مدیرعامل فولاد خوزستان پیش از این نیز در گفت‌وگو با «دنیای‌اقتصاد» عنوان کرده بود، شعار محوری سال ۱۳۹۹ شرکت فولاد خوزستان تکمیل زنجیره ارزش و تحول در تولید محصولات خاص با تمرکز بر طرح‌های توسعه و برنامه سالانه تولید ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تن شمش فولاد است که همانند سال‌های گذشته، با اولویت تامین نیاز داخل درصدی از این‌ تولید به صادرات اختصاص دارد. شرکت فولاد خوزستان با اولویت دادن به تامین نیاز داخل در ۶ ماه نخست سال‌جاری با عبور از تولید یک میلیون تن شمش در یک فصل و همچنین رکورد تولید ۶ ماهه فولاد، رکوردهایی تاریخی را برای این شرکت رقم زده است.

عناوین برگزیده