تاریخ: ۱۲ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۲:۲۹
بازدید: ۲۴۵
کد خبر: ۱۴۰۴۸۱
سرویس خبر : انرژی

فروش پتروشیمی مارون از ۸۵ هزار میلیارد ریال گذشت

می متالز - پتروشیمی مارون رشد ۳۷ درصدی فروش را در مهرماه امسال نسبت به سال گذشته تجربه کرد. میزان فروش ماهانه شرکت در مهرماه امسال بالغ بر ۱۵ هزار و ۳۹۵ میلیارد و ۳۲۲ میلیون ریال بود که نسبت به شهریورماه سال ۹۹ رشدی ۳ درصدی را نشان می‌دهد.
فروش پتروشیمی مارون از ۸۵ هزار میلیارد ریال گذشت

به گزارش می متالز، بنابراین گزارش فروش داخلی پتروشیمی مارون در مهرماه معادل ۱۱ هزار و ۳۵۶ میلیارد و ۱۷ میلیون ریال بوده  که حاکی از افزایش ۲۳ درصدی نسبت به شهریورماه امسال است.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت در مهرماه مربوط به اتیلن به مبلغ ۴ هزار و ۸۵۳ میلیارد و ۹۸۸ میلیون ریال بوده است. شرکت همچنین در مهرماه امسال ۴ هزار و ۳۹ میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال فروش صادراتی داشته که نسبت به شهریورماه کاهش ۳۰ درصدی را نشان می‌دهد.

در همین حال بیشترین میزان فروش صادراتی شرکت در مهرماه متعلق به پلی‌اتیلن سنگین معادل ۲ هزار و ۶۶۱ میلیارد و ۶۶۸ میلیون ریال بوده است.

بنابراین گزارش «مارون» از ابتدای امسال تا پایان مهرماه در مجموع ۸۵ هزار و ۴۸۰ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال فروش داشته که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۲۷ درصدی همراه بوده است. محصولات پتروشیمی مارون، الفین، اتیلن گلایکول، پلی‌پروپیلن و پلی‌اتیلن سنگین است.

عناوین برگزیده