تاریخ: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۴۹
بازدید: ۲۱۵
کد خبر: ۲۰۵۴۹۱
سرویس خبر : انرژی
فروش شرکت در سال ۱۳۹۹ به بیش از ۲۰۴ هزار میلیارد ریال رسید؛

کسب بالاترین فروش ماهانه "مارون" در اسفندماه

‌می‌متالز - بالاترین فروش ماهیانه این شرکت در اسفندماه سال گذشته محقق شده و در ماه‌های اسفند و بهمن فروش بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریالی در این شرکت محقق شده است.

به گزارش می‌متالز، شرکت پتروشیمی مارون در یک ماه منتهی به پایان اسفندماه سال گذشته موفق به کسب درآمد عملیاتی ۲۵ هزار و ۸۸۶ میلیارد ریالی شده که این فروش نسبت به ماه گذشته در حدود یک درصد افزایش داشته است.

کسب بالاترین فروش ماهانه

به این ترتیب، بالاترین فروش ماهیانه این شرکت در اسفندماه سال گذشته محقق شده و در ماه‌های اسفند و بهمن فروش بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریالی در این شرکت محقق شده است.

جمع کل درآمد‌های عملیاتی شرکت در سال مالی منتهی به پایان اسفندماه سال گذشته به ۲۰۴ هزار و ۱۴۳ میلیارد ریال رسیده که این فروش نسبت به سال مالی قبل از آن در حدود ۷۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد. افزایش نرخ محصولات شرکت عامل اصلی رشد درآمد‌های شرکت در سال گذشته است.

نرخ فروش محصولات شرکت در ماه گذشته با نوسانات بلندی همراه بوده در حالی که نرخ فروش اتیلن شرکت با ۱۶ درصد کاهش مواجه شده، نرخ فروش دو محصول دیگر شرکت یعنی پلی پروپیلن و پلی‌اتیلن سنگین با افزایش ۲۶ و ۱۵ درصدی مواجه شده اند و در ماه گذشته نرخ این دو محصول به طور متوسط به ترتیب به ۳۸۹ و ۲۵۴ میلیون ریال در هر تن رسیده است.

در نمودار زیر روند فروش ماهیانه شرکت در ۶ماه گذشته ارائه شده و همان گونه که مشاهده می‌شود در بهمن ماه و اسفندماه فروش شرکت به بیش از ۲۵ هزار میلیارد ریال رسیده و اسفندماه رکورد فروش یک ماهه شرکت را شکسته است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده