تاریخ: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۸:۲۱
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۴۰۷۴۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

صدور پروانه بهره‌ برداری برای 29 واحد صنعتی استان بوشهر در ۷ ماهه سال 99

می متالز - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: در ۷ ماه امسال پروانه بهره‌برداری ۲۹ واحد صنعتی استان بوشهر با سرمایه گذاری ۲ هزار و ۴۵۷ میلیارد ریال صادر و وارد چرخه تولید شد.
صدور پروانه بهره‌ برداری برای 29 واحد صنعتی استان بوشهر در ۷ ماهه سال 99

به گزارش می متالز، سید حسین حسینی با اشاره به روند اجرایی طرح‌های صنعتی، تولیدی استان بوشهر افزود: تکمیل و راه‌اندازی واحدهای صنعتی تولیدی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد در اولویت است.

وی از فعال شدن واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده و حمایت ویژه از واحدهای تولیدی، بنگاه‌های صنعتی راکد در شهرک‌‏ها و نواحی صنعتی استان بوشهر فعال خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه 50 واحد صنعتی امسال در استان بوشهر بهره‌برداری می‌شود، بیان کرد: در 7 ماه امسال پروانه بهره‌برداری 29 واحد صنعتی استان بوشهر با سرمایه گذاری 2 هزار و 457 میلیارد ریال صادر و وارد چرخه تولید شد.

حسینی، اشتغال این واحدهای تولیدی را یک‌هزار و 80 نفر دانست و اضافه کرد: در این مدت 127 جواز تاسیس طرح صنعتی تولیدی با پیش بینی سرمایه‌گذاری 12 هزار 738 میلیارد ریال در این استان صادر شده است.

وی، با بیان اینکه صدور این جواز تاسیس صنعتی با پیش بینی اشتغال 4 هزار نفر است، گفت: در راستای تحقق جهش تولید اقدامات مهم و موثری انجام شده که نقش مهمی در افزایش ظرفیت تولیدات کارخانه‌ها داشته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از پرداخت 198.5 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید خبر داد و بیان کرد: این تسهیلات از محل تبصره 18 قانون بودجه و رونق تولید پرداخت شده است.

عناوین برگزیده