تاریخ: ۱۵ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۰۶
بازدید: ۱۷۳
کد خبر: ۱۴۰۸۸۶
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«پالایشی یکم» شنبه می‌آید

می متالز - از روز شنبه (17 آبان ماه) صندوق پالایشی یکم در پرتفوی تمام سرمایه‌گذارانی که کد بورسی فعال دارند، قرار گرفته و قابل معامله خواهد شد.
«پالایشی یکم» شنبه می‌آید

به گزارش می متالز، مدیر امور ناشران شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در این خصوص گفت: روز چهارشنبه تخصیص واحد‌های صندوق پالایشی یکم به دارندگان اعلامی از طرف صندوق انجام شد و از روز شنبه (۱۷ آبان ماه) در درگاه یکپارچه ذی‌نفعان به آدرس ddn.csdiran.com (با پیش شرط سجامی بودن دارندگان) قابل مشاهده خواهد بود. همچنین در صورت تعیین کارگزار ناظر توسط کارگزاری منتخب، دارایی سهامداران در پرتفوی آنلاین نیز قابل مشاهده است.

مریم شاه‌حسینی تاکید کرد:‌ شرکت سپرده‌گذاری مرکزی می‌توانست طی روز‌های مختلف و بر اساس طبقه‌بندی‌های موجود اقدامات لازم را در این زمینه انجام دهد اما به دلیل جلوگیری از اجحاف در حقوق افرادی که مالکیت این دارایی را بر عهده دارند، این مهم را به صورت یکپارچه در روز چهارشنبه عملیاتی کرد.

وی درباره تعداد سرمایه‌گذاران نیز بیان کرد: تخصیص واحدی های صندوق پالایشی یکم به ۳.۵ میلیون نفر دارای کد فعال سهامداری صورت گرفت و به حدود ۲۰۰ هزار نفر از سرمایه‌گذارانی که کد سهامداری فعال ندارند نیز تخصیص صورت نگرفته است. بنابراین افراد فاقد کد سهامداری یا دارای کد سهامداری غیر فعال باید در گام نخست اقدامات لازم در خصوص سجامی شدن را انجام دهند و در ادامه پس از طی مراحل لازم کد سهامداری دریافت کرده و به صندوق مربوطه جهت تخصیص دارایی اعلام نمایند.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد