تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۱:۳۰
بازدید: ۱۳۸
کد خبر: ۱۴۱۹۰۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
معاون وزارت صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

تسریع تامین ارز مورد نیاز صنایع راهبردی با همکاری بانک مرکزی

می متالز - معاون امور صنایع وزارت صمت با اشاره به اتخاذ تمهیداتی برای رفع مشکلات پیش روی تولید، از تسریع در تخصیص و تامین ارز مورد نیاز صنایع راهبردی با همکاری بانک مرکزی خبر داد.
تسریع تامین ارز مورد نیاز صنایع راهبردی با همکاری بانک مرکزی

تسریع تامین ارز مورد نیاز صنایع راهبردی با همکاری بانک مرکزی

به گزارش می متالز، مهدی صادقی نیارکی با بیان این خبر گفت: در تلاش هستیم تا با آسیب‌شناسی مشکلات صنایع، ظرفیت‌های خالی را پر کنیم.

وی افزود: تامین مواد اولیه مورد نیاز صنایع و تخصیص ارز مورد نیاز به واحد‌های صنعتی برای تداوم فرآیند تولید از مهم‌ترین دغدغه‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت است و در تلاش هستیم با همکاری بانک مرکزی روند تخصیص ارز برای تامین مواد اولیه با سرعت بیشتری صورت گیرد.

معاون امور صنایع وزارت صمت در دیدار با استاندار اردبیل با اشاره به وضعیت صنایع مهم استان اردبیل تصریح کرد: آسیب‌شناسی ظرفیت‌های خالی واحد‌های صنعتی نیمه فعال استان و اتخاذ تمهیداتی برای توسعه ظرفیت واحد‌های صنعتی از جمله موضوعاتی است که با جدیت در حال پیگیری است و امیدواریم با همکاری همه نهاد‌ها و دستگاه‌های ذی‌ربط بتوانیم، موانع پیش روی توسعه تولید صنعتی را مرتفع کنیم.

گفتنی است، در این نشست اکبر بهنام جو استاندار اردبیل نیز با مرور وضعیت واحد‌های صنعتی استان، رفع مشکلات واحد‌های تولیدی که با ظرفیت پایین مشغول به فعالیت هستند، را مورد تاکید قرارداد و خواستار اتخاذ تمهیداتی برای توسعه ظرفیت‌های صنعتی استان شد.

عناوین برگزیده