تاریخ: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۳:۲۰
بازدید: ۲۲۶
کد خبر: ۱۴۲۲۲۱
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی

احیای 16 واحد معدنی در هرمزگان

می متالز - استاندار هرمزگان گفت: در ماه‌های اخیر با همت ویژه‌ای در قالب کارگروه رفع موانع تولید، 16 واحد معدنی در هرمزگان احیا و به چرخه فعالیت بازگشته‌اند.
احیای 16 واحد معدنی در هرمزگان

به گزارش می متالز، فریدون همتی در مراسم افتتاح ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان اظهار کرد: یکی از کارکردهای خوب سازمان نظام مهندسی معدن در هرمزگان، رصد و پایش مستمر وضعیت فعالیت معادن استان است.

وی افزود: در ماه‌های اخیر توانستیم با همت ویژه‌ای در قالب کارگروه رفع موانع تولید در استان هرمزگان، 16 واحد معدنی که بدلیل مختلف تعطیل و غیرفعال شده‌ بودند را احیا کرده و به چرخه کار و تولید بازگردانیم.

استاندار هرمزگان خاطرنشان کرد: این معادن که پیش از این راکد بودند، با 182 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و ایجاد اشتغال جدید برای 172 نفر، بار دیگر فعال شدند.

همتی در بیان اهمیت و نقش مهم معادن هرمزگان در زمینه‌های مختلف، عنوان داشت: نزدیکی به کانون‌های صادراتی و قرارگیری در مجاورت با صنایع مهم فلزی کشورمان بر اهمیت فعالیت معادن استان هرمزگان افزوده است و لذا احیای واحدهای معدنی زمین‌گیر شده یکی از اولویت‌های ما در هرمزگان بوده است که با جدیت پیگیری آن در جریان است.

ساختمان نظام مهندسی معدن هرمزگان در 3 طبقه با حضور رزم حسینی در شامگاه جمعه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

عناوین برگزیده