تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۱
بازدید: ۹۶
کد خبر: ۱۴۲۵۲۲
سرویس خبر : خودرو و قطعه سازی
در هفته جاری:

طرح تحول بازار و صنعت خودرو در کمیسیون صنایع مجلس بررسی می‌شود

می متالز - کمیسیون صنایع و معادن مجلس هفته جاری به بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودرو سبک می‌پردازد.
طرح تحول بازار و صنعت خودرو در کمیسیون صنایع مجلس بررسی می‌شود

به گزارش می متالز، براساس دستور کار هفته جاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس، این کمیسیون در جلسه روز یکشنبه (25 آبان ماه) خود به بررسی طرح تحول بازار و صنعت خودرو سبک، گزارش کمیته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی درباره طرح اساسنامه شرکت ملی گاز ایران و گزارش کمیته جهش تولید و بهبود فضای کسب و کار درباره طرح اصلاح قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار می پردازد.

بررسی طرح جامع توسعه و عمران روستایی کشور دستورکار روز دوشنبه(26 آبان ماه) کمیسیون صنایع و معادن است.

براساس این گزارش اعضای کمیسیون صنایع و معادن روز سه‌شنبه(27 آبان ماه) نشست مشترکی با وزیر صنعت، معدن و تجارت و معاونان مربوطه در محل این وزارتخانه دارند.

کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع و معادن در هفته جاری موضوعات نظارت میدانی مجلس شورای اسلامی از استان سیستان و بلوچستان در حوزه‌های مرتبط با کمیسیون را با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی از وزارت صمت و معاونت نظارت مجلس بررسی می‌کند.

گفتنی است کمیته صنایع نفت، گاز پتروشیمی به بررسی پیش‌نویس اساسنامه شرکت ملی صنایع پتروشیمی با حضور دستگاه‌های اجرایی ذیربط، مرکز پژوهش‌ها و اتاق ایران می‌پردازد. کمیته صنعت و راهبردهای توسعه صنعتی نیز طرح اصلاح قانون حمایت صنعتی و جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌های کشور را در دستور کار خود دارد.

عناوین برگزیده
محمدیاسر طیب‌نیا، مدیرعامل فولاد مبارکه در آیین امضای فاز اول قرارداد‌های احداث کارخانه تبدیل هماتیت به مگنتیت به روش RHF و پایلوت توسعه فناوری استحصال معادن کم‌عیار به روش بستر سیال (SMR):

فولاد مبارکه در حوزه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های نوین می‌تواند یک دنبال‌کننده هوشمند باشد