به گزارش می متالز، این حجم عظیم از سرمایهگذاری توسط پرفروشترین گروه خودروسازی دنیا، روی صنعت حملونقل نوین، فناوریهای هیبریدی و دیجیتالی بسیار گویا و هشداردهنده است و نشان میدهد حاصل چنین رویکردی در آینده تا چه حد میتواند برخی از صنایع امروزی را منسوخ کند و از همین حالا بسیاری از حرفهها و مشاغل به شدت در خطر انقراض قرار گرفتهاند. از ۸۶ میلیارد دلار، ۴۱ میلیارد روی صنعت حملونقل نوین و ۱۳ میلیارد دلار روی خودروهای هیبریدی سرمایهگذاری خواهد شد. گروه خودروسازی فولکس واگن ۳۲ میلیارد دلار را صرف دیجیتالی کردن خواهد کرد که دو برابر برنامهریزیهای این خودروسازی در گذشته است. انتظار میرود که گروه خودروسازی فولکس واگن آلمان که در حال حاضر عنوان پرفروشترین خودروساز دنیا را دارد تا سال ۲۰۳۰ بیش از ۷۰ نوع خودروی برقی به بازار دنیا عرضه کند که همین حالا ۲۰ مدل آن در شرف تولید انبوه هستند.