تاریخ: ۲۶ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۱۱
بازدید: ۱۱۲
کد خبر: ۱۴۳۰۱۱
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

عقب نشینی آرام دلار و یورو به کانال ۲۵ و ۳۰ هزاری/ اعلام اولین قیمت عمده

می متالز - بازار ارز امروز با ادامه روند تدریجی قیمت ها و عقب نشینی آرام دلار و یورو به کانال های ۲۵ و ۳۰ هزار تومانی همراه بود و برای اولین بار قیمت عمده این دو ارز، منتشر شد.
عقب نشینی آرام دلار و یورو به کانال ۲۵ و ۳۰ هزاری/ اعلام اولین قیمت عمده

به گزارش می متالز، بازار ارز در حالی طی روزهای اخیر با کاهش تدریجی قیمت ها و فروکش شدن التهابات دو سه هفته گذشته روبرو شده که امروز قیمت دلار بار دیگر افت کرد و با ثبت رقم 25 هزار و 900 تومانی، وارد کانال 25 هزار تومانی شد. همچنین یورو با افت 400 تومانی به 30 هزار و 600 تومان رسید.

براساس این گزارش در پی اقدام جدید بازار متشکل ارز مبنی بر انتشار عمومی قیمت ها و خروج از انحصار در اعلام نرخ به ۳۰۰ کارگزار، قیمت عمده دلار و یورو 25 هزار و 228 تومان و 29 هزار و 850 تومان اعلام شد که با جست‌و‌جوی نام کاربری iceiran در تلگرام و icemarket.ir در اینستاگرام، قابل مشاهده بوده و از چند روز آینده هم در سایت www.ice.ir منتشر می شود.

در این میان، افزایش تقاضای خرید داخلی و رشد جهانی طلا، منجر به افزایش 250 و 100 هزار تومانی سکه تمام جدید و قدیم شد و این دو مسکوک به 12.25 و 11.8 میلیون تومان رسیدند. ارزش سکه نیم و ربع هم 6.6 و 4.5 میلیون تومان تعیین شد و هر گرم طلا نیز با رشد اندک حدود 7 هزار تومانی به یک میلیون و 165 هزار تومان رسید.

منبع: بورس پرس
عناوین برگزیده