تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۳:۰۲
بازدید: ۱۴۹
کد خبر: ۱۴۳۲۰۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«شستا» بدون بازارگردان بازگشایی شد

می متالز - شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی با نماد «شستا» بعد از ۴۴ روز غیبت و بدون تعیین و معرفی بازارگردان به همراه ۹ شرکت دیگر آماده بازگشایی بدون محدودیت نوسان شد.
«شستا» بدون بازارگردان بازگشایی شد

به گزارش می متالز، بازار سرمایه امروز شاهد بازگشایی نماد «شستا» بعد از ۴۴ روز غیبت بدون بازارگردان بود در حالی که بعد از نهایی شدن بازارگردان شستا، مقرر شد از طرف سازمان تامین اجتماعی به عنوان سهامدار عمده شستا و بانک رفاه، بازارگردان هم مشخص و به بورس تهران معرفی شود؛ بنابراین انتظار می رود نماد شستا هفته آینده و به شرط معرفی بازارگردان باز شود. این احتمال هم وجود دارد که بورس تهران بدون بازارگردان، اقدام به بازگشایی نماد کند به نظر نادرست است.

به این ترتیب، شستا در حالی طی روزهای گذشته اخبار مثبتی از عملکرد زیرمجموعه ها داده که سهامداران امروز بالاخره قادر به از سرگیری معاملات خواهند شد.

بر اساس این گزارش، علاوه شستا، نماد شرکت‌های تامین سرمایه ملت، معدنی دماوند، حمل‌ونقل بین‌المللی خلیج‌فارس، سرمایه‌گذاری چشم‌انداز توسعه شمال، صنایع کشاورزی و کود زنجان، گاز لوله، بازرگانی صنعتی آینده‌سازان بهشت پارس، تهیه و تولید خاک نسوز استقلال آباده و عطرین نخ قم آماده بازگشایی شده‌اند.

عناوین برگزیده