تاریخ: ۲۷ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۳۲
بازدید: ۱۶۷
کد خبر: ۱۴۳۳۶۲
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
زندیان:

سفره معیشت مردم روز‌به‌روز در حال کوچک‌تر شدن؛ دولت تمهیداتی بیاندیشد

می متالز - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایط کنونی سفره معیشت مردم روز به روز در حال کوچک تر شدن است و در این وضعیت دولت هیچ اقدامی برای کاهش این مشکلات انجام نمی دهد.
سفره معیشت مردم روز‌به‌روز در حال کوچک‌تر شدن؛ دولت تمهیداتی بیاندیشد

علیرضا زندیان

به گزارش می متالز، علیرضا زندیان با انتقاد از روند افزایشی قیمت کالاهای اساسی، گفت: متأسفانه در سال های گذشته به ویژه در هفت ماه اخیر، قیمت کالاهای اساسی به میزان سرسام آوری افزایش یافته و این مساله مشکلات معیشتی بسیاری را برای خانوارها ایجاد کرده است.

نماینده مردم بیجار گروس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شرایط کنونی سفره معیشت مردم روز به روز در حال کوچک تر شدن است و در این وضعیت دولت اقدامی برای کاهش این مشکلات انجام نمی دهد.سفره معیشت مردم روز به روز در حال کوچک تر شدن است

 

گرانی روزافزون کالاهای اساسی ناشی از خلاء نظارتی و فعالیت آزادانه دلالان  است

وی گرانی روزافزون کالاهای اساسی را ناشی از خلاء نظارتی و فعالیت آزادانه دلالان دانست و افزود: در شرایط فعلی، عملا بازار به حال خود، رها باقی گذاشته شده و در این شرایط، دلالان فضای اقتصادی کشور را به سمت التهاب و تلاطم کشانده اند.

زندیان تصریح کرد: به نظر من دولت باید یک بار برای همیشه، سازوکاری را تهیه کند تا کالاهای اساسی از مبدا تا بازار مصرف به صورت شفاف دیده و کنترل شود، با این اقدام، می توان جلوی تحرکات و فعالیت دلالان را گرفت.

 

دولت تمهیداتی را برای حمایت از اقشار ضعیف و متوسط جامعه بیاندیشد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: در شرایط کنونی بسیاری از مردم به دلیل شیوع بیماری کرونا، با مشکلات اقتصادی شدیدی مواجه هستند، از این رو ضروری است که دولت تمهیداتی را برای حمایت از اقشار ضعیف و متوسط جامعه بیاندیشد.

عناوین برگزیده