به گزارش می متالز، مدیرعامل بانک سینا بابیان آنکه شیوع کرونا در جهان و ازجمله ایران، بسیاری از بخشها و کسبوکارها را درگیر و متضرر کرد و کادر درمان کشور نیز دچار زحمات دوچندان شد، گفت: بانک سینا در راستای این کار ارزشمند و برای حمایت از آسیب دیدگان کرونا و همچنین قدردانی از فداکاریهای مدافعان سلامت، طرحهای متعددی را برای پرداخت وامهای قرضالحسنه به اجرا گذاشته است.
سید محمد یزدیخواه، معاون شعب و مناطق بانک سینا هم گفت: با شیوع کرونا، تمرکز برنامهها و سیاستهای بانک سینا بر ارائه خدمات غیرحضوری استوار شده، اما همکاران شعب شایسته است نسبت به مشتریانی که باهدف رفع نیازهای اقتصادی یا رونق کسبوکار سالم و موثر به شعبه مراجعه میکنند، حداکثر التزام در ارائه بهترین راهکارها و راهنماییها برای گرهگشایی در کارها و تامین حداکثر رضایت آنها را داشته باشند و برای تحقق اهداف در نیمه دوم سال، تلاش جدیتری صورت دهند.
مدیر امور حوزه مدیرعامل و روابط عمومی بانک سینا هم با بیان آنکه شاکله و شالوده اصلی بنگاههای خصوصی نظیر بانکها مشتریان هستند، خاطرنشان کرد: توجه به مشتری و تلاش برای تامین رضایتمندی آنها، زمینهساز بقا و نیز تعالی سازمانی است و این بانک به جهت ارتباط و تعامل بهتر با مشتریان، سامانه ارتباط با مشتریان (CRM) را راهاندازی کرده است.
منصور شیخالاسلامی، بهکارگیری شیوههای نوین ارتباطی در جهت برقراری ارتباط پویا با مشتریان را یکی از راههای موفقیت بانک دانست و بیان کرد: با هدف افزایش سطح ارتباطات بانک سینا با مشتریان و نقشآفرینی شعب بهعنوان نقاط ارتباطی مستقیم در افزایش اثربخشی کانالها و تکمیل فرآیند ارتباطی، همیار مشتریان در شعب تشکیل و فعال خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره بهضرورت توجه بنگاههای اقتصادی به موضوع مسوولیتهای اجتماعی گفت: این مهم بهعنوان رسالتی ارزشمند در بانک سینا مورد توجه قرار گرفته و اقدامات مهمی از جمله کمک ۵۰میلیارد ریالی به مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره)، اهدای ۲۴ دستگاه آمبولانس به بیمارستانهای درگیر بیماری کرونا و بسیاری خدمات دیگر صورت گرفته و در آینده نیز بهعنوان اقدامی فرآیندی، مورد توجه خواهد بود.