تاریخ: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ ، ساعت ۱۲:۱۹
بازدید: ۱۵۲
کد خبر: ۲۰۶۵۱۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
عملکرد میزان درآمد و پرداختی‌های بانک سینا در اسفندماه؛

اوج‌گیری مجدد «درآمد تسهیلات اعطایی» "وسینا" / رشد ۳۸ درصدی درآمد‌های سالانه

‌می‌متالز - بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده بانک سینا طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه در اختیار «سایر تسهیلات» با ۲.۷۸۲ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش می‌متالز، بانک سینا در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به اسفندماه سال ۹۹ مجموع درآمد‌های حاصل‌شده از تسهیلات اعطایی طی دوره یک‌ماهه را برابر با مبلغ ۳.۵۶۶ میلیارد ریال اعلام کرده و از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان درآمد اعطایی خود را برابر بالغ‌بر ۳۴.۰۸۴ میلیارد ریال ارائه کرده، همچنین میزان سرمایه ثبت‌شده بانک پاسارگاد طی دوره ۱۲ ماهه منتهی به اسفندماه ۲۵.۳۸۳ میلیارد ریال گزارش‌شده است.

اوج‌گیری مجدد «درآمد تسهیلات اعطایی»

میزان درآمد تسهیلات اعطایی "وسینا" در اسفندماه

اوج‌گیری مجدد «درآمد تسهیلات اعطایی»

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که بانک سینا در اسفندماه کسب کرده نسبت به ماه گذشته ۲۸ درصد افزایش را در پی داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز رشد ۸۶ درصدی را شاهد بوده، همچنین میزان درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه حاصل‌شده نسبت به سال گذشته ۳۸ درصد رشد را تجربه کرده است.

تسهیلات اعطایی طی اسفند ماه ۱۳۹۹ حدود ۲۱.۵۷ درصد بیشتر از تسهیلات وصولی طی اسفند ماه ۱۳۹۹ بوده است.

بیشترین میزان درآمد حاصل‌شده بانک سینا طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه در اختیار «سایر تسهیلات» با ۲.۷۸۲ میلیارد ریال بوده و رتبه بعدی را «جعاله» با ۳۳۲.۱۱۱ میلیارد ریال به خود اختصاص داده، همچنین میزان تسهیلاتی که طی دوره وصول‌شده برابر با مبلغ ۳۶.۹۶۳ میلیارد ریال بوده است.

مقدار پرداختی سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری "وسینا"

اوج‌گیری مجدد «درآمد تسهیلات اعطایی»

بر اساس این گزارش، میزان پرداختی بانک سینا جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه برابر با ۲.۴۳۱ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۲ درصد رشد را به دنبال داشته و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۴۶ درصد رشد را مشاهده کرده، همچنین از ابتدای سال مالی تا انتهای اسفندماه نیز میزان پرداختی بانک سینا بابت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۵.۵۸۸ میلیارد ریال گزارش‌شده که در مقایسه با سال گذشته ۲۴ درصد افزایش داشته است.

بیشترین میزان سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بانک سینا طی دوره یک‌ماهه منتهی به اسفندماه در اختیار «سپرده‌های بلندمدت دوساله» با ۹۹۱.۹۱۲ میلیارد ریال بوده که نسبت به ماه گذشته ۴۲ درصد افزایش پرداختی داشته است.

سپرده‌های جذب شده طی اسفند ماه ۱۳۹۹ حدود ۳.۶۸ درصد بیشتر از سپرده‌های تسویه شده طی اسفند ماه ۱۳۹۹ بوده است.

منبع: بورس نیوز

عناوین برگزیده