تاریخ: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۰۱
بازدید: ۱۹۱
کد خبر: ۱۴۳۵۶۹
سرویس خبر : آهن و فولاد

انتصاب مدیر جدید مجتمع فولاد میانه

می متالز - با حکم مدیرعامل شرکت ملی فولاد ایران، دکتر امین امرایی بعنوان مدیر جدید مجتمع فولاد میانه منصوب شد.
انتصاب مدیر جدید مجتمع فولاد میانه

به گزارش می متالز، دکتر امین امرایی طی حکمی از سوی دکتر نادری مدیر عامل شرکت ملی فولاد ایران به عنوان مدیر جدید مجتمع فولاد میانه منصوب و آئین معارفه مدیر جدید این مجتمع با حضور دکتر عباسی (عضو هیات مدیره شرکت ملی فولاد و رئیس هئیت اجرایی)، خادمی(مدیر حراست شرکت ملی فولاد)، هوشمندی (مدیر حقوقی و قرارداد شرکت ملی فولاد) و دکتر نجیب زاده (مشاور اقتصادی شرکت ملی فولاد ایران) برگزار شد.

دکتر عباسی در آئین معارفه مدیر جدید، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش های مهندس ناجی و ابراز خرسندی از عملکرد مثبت ایشان، افزود: در سال “جهش و تولید ملی”، با مدیریت مهندس ناجی مجتمع فولاد میانه توانست در بین طرح های هفت گانه فولاد برای اولین بار موفق به کسب رکورد تولید آهن اسفنجی شود.

وی در ادامه، با اشاره به سوابق، توانمندی، تعهد و تخصص دکتر امرایی در حوزه صنعت و معدن گفت: امیدواریم در سال “جهش تولید” مجتمع فولاد میانه با مدیریت جدید و با تکیه بر نیروی توانمند و متخصص بتواند به اهداف سازمانی ترسیم شده و ثبت رکوردهای تولید جدید ماهیانه و سالانه آهن اسفنجی دست بیابید.

دکتر امرایی ضمن تشکر و قدردانی از اقدامات انجام شده توسط مهندس ناجی، به جایگاه ویژه و توانمندی مجتمع فولاد میانه در صنعت فولاد کشور اشاره و عنوان کرد: تولید با حداکثر ظرفیت ممکن و تسریع راه اندازی پروژه فولاد سازی میانه از اهداف مهم ترسیم شده می باشد که بحول و قوه الهی و با بکارگیری تمامی ظرفیت های موجود در مجتمع فولاد میانه بسترهای لازم برای رسیدن به این دو امر مهم و رشد و توسعه پایدار وجود دارد.

مدیر جدید مجتمع میانه با تاکید بر این نکته که منابع انسانی مهمترین سرمایه هر سازمان هست، اظهار داشت: امیدواریم در سال “جهش تولید” با توجه به توانمندی و پتانسیل های موجود در مجتمع فولاد میانه، با همدلی و همکاری پرسنل متخصص و متعهد برای دستیابی به جایگاه واقعی مجتمع فولاد میانه گام های موثرتری برداریم.

دکتر نجیب زاده نیز با قدرانی از زحمات مهندس ناجی، عنوان کرد: در حالیکه با پیدایش شرایط بحرانی ناشی از کرونا شاهد رکود تولید در بسیاری از حوزه های معدن و فولادسازی در سطح جهانی هستیم، میزان تولید در این حوزه در داخل کشور از روند روبه رشدی برخوردار است که در بخش دولتی، مجتمع فولاد میانه در سایه مدیریت بهینه و نیروی متخصص و ماهر توانسته است تاثیر بسزایی در این روند روبه رشد تولید فولاد داشته باشد.

وی با تاکید بر اجرای صحیح طرح جامع فولاد گفت: برای ایفای نقش در راستای چشم انداز تعریف شده برای سال ۱۴۰۴ و تولید ۵۵ میلیون تن فولاد کشور گام برداریم.

در پایان، خادمی مدیر حراست شرکت ملی فولاد نیز ضمن تشکر از تلاش های ارزنده مهندس ناجی، خاطر نشان کرد: امیدواریم در مدیریت جدید مجتمع فولاد میانه با سرلوحه قرار دادن شعار “جهش تولید”، شاهد موفقیت های بیشتر و پیشرفت روز افزون در مجتمع فولاد میانه باشیم.

انتصاب مدیر جدید مجتمع فولاد میانه

عناوین برگزیده