تاریخ: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۰:۴۱
بازدید: ۱۶۸
کد خبر: ۱۴۴۰۵۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

فراخوان ثبت نام مراکز نگهداری کالای استان فارس در سامانه جامع انبارها

می متالز - رئیس اداره بازرسی سازمان صمت فارس صاحبان کالا و مدیران مراکز نگهداری کالا را به ثبت نام در سامانه جامع انبارها فراخواند.
فراخوان ثبت نام مراکز نگهداری کالای استان فارس در سامانه جامع انبارها

به گزارش می متالز، زارع افزود: با توجه به اینکه از این پس رصد و پایش جابجایی کالا در سطح کشور از طریق سامانه جامع انبارها انجام می شود، بنابراین از 15 آبان ماه 99 ثبت موجودی و ورود و خروج کالا در سامانه جامع انبارها ملاک است و چنانچه صاحبان کالا و مراکز نگهداری نسبت به ثبت نام در این سامانه و ثبت حواله اقدام نکنند کالای آنها به عنوان کالای احتکار شده ضبط و مشمول جرایم احتکار کالا خواهند شد.

رئیس اداره بازرسی سازمان صمت فارس تصریح کرد: فعالان اقتصادی به این نکته توجه داشته باشند که اعلام موجودی خارج از بستر سامانه یاد شده اعتباری نداشته و باعث رفع تکلیف قانونی صاحبان کالاهای مشمول اعلام موجودی نخواهد شد.

وی به ارائه آماری از بازرسی های انجام شده در آبان ماه سال جاری پرداخت و افزود: در آبان ماه سال جاری بیش از 4 هزار و 145 واحد مورد بازرسی قرار گرفتند که برای 243 واحد متخلف پرونده تخلف به ارزش بیش از 170 میلیارد و 860 میلیون ریال تشکیل و برای طی مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی فارس ارجاع شده است.

عناوین برگزیده