تاریخ: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ ، ساعت ۲۳:۵۹
بازدید: ۲۱۰۹
کد خبر: ۱۴۴۲۰
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی
مدیر مجتمع مس سرچشمه:

روابط عمومی مس سرچشمه در حوزه مردمداری و پاسخگویی خوش درخشیده است

می متالز - حسین احمدی - مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان - تصریح کرد: آنچه از روابط‌عمومی‌ها درخواست داریم مردم‌مداری و پاسخگویی است که روابط عمومی مس سرچشمه در این حوزه درخشیده است و این مردمداری و پاسخگویی علاوه بر دانش مدیریت که لازمه آن است الزامات دیگری هم دارد که باید لحاظ شود.
روابط عمومی مس سرچشمه در حوزه مردمداری و پاسخگویی خوش درخشیده است

به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه، چهارمین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور ظهر امروز 19 اردیبهشت ماه با حضور مشاور وزیر صنعت، معدن و تجارت در شهر سرچشمه رفسنجان برگزار شد.
مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در این گردهمایی اظهار کرد: سرچشمه شهر صنعت مس ایران و جزء افتخارات صنعت کشور است و همکاران ما در این صنعت خاک را از عیار متوسط 0.6 به مس خالص کاتدی با عیار 99.999 می‌رسانند که بهترین مس تولیدی در دنیا است.
وی افزود: مس سرچشمه از دهه 50 کارش آغاز شد و عملیات نصب و راه‌اندازی آن در سال 53 آغاز و با پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی‌ها از اینجا رفتند و کارشناسان آمریکایی فکر نمی‌کردند این صنعت به دست توانمند خود ایرانی‌ها راه‌اندازی شود.
مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان خاطرنشان کرد: با همت و تلاش روزافزون مهندسان ایران و به‌کارگیری دانش و تجربه و تلاش شبانه‌روزی، اولین مس آندی در سوم خرداد 61 همزمان با آزادسازی خرمشهر به تولید رسید و در سال‌های بعد از آن زنجیره پیوسته تولید مس کشور را شاهد هستیم.
احمدی ادامه داد: با توجه به ذخایر معدنی کشور، طرح‌های توسعه در دهه 70 در نظر گرفته شد و معادن کرمان و آذربایجان هم راه‌اندازی شدند و با توجه به ذخایری که در دنیا داریم روند توسعه ما ادامه خواهد داشت.
مدیر مجتمع مس سرچشمه رفسنجان در ادامه بیان داشت: در کنار تولید مس مباحث زیست‌محیطی هم برای ما مهم بوده که در این راستا پروژه‌هایی شروع کردیم. سال گذشته در زمینه آب و مدیریت سبز موفق شدیم جایزه بین‌المللی انرژی سبز دنیا را به دست آوریم.
وی افزود: مس در حوزه محیط‌زیست سرمایه‌گذاری جدی انجام داده که در این زمینه طرح کارخانه اسید مس سرچشمه تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و آلایندگی ناشی از گاز so2 حذف می‌شود.
احمدی در بخش دیگری از سخنان خود به قدمت روابط‌عمومی مس سرچشمه اشاره کرد و گفت: عمر روابط‌عمومی مس سرچشمه همسان با عمر این مجتمع است و اتفاق خوبی که در روابط‌عمومی مس سرچشمه افتاده ثبات مدیریتی در این حوزه است و روابط‌عمومی مس سرچشمه پویا، فعال و پاسخگو بوده است.
مدیر مجتمع مس سرچشمه تصریح کرد: آنچه از روابط‌عمومی‌ها درخواست داریم مردم‌مداری و پاسخگویی است که روابط عمومی مس سرچشمه در این حوزه درخشیده است و این مردمداری و پاسخگویی علاوه بر دانش مدیریت که لازمه آن است الزامات دیگری هم دارد که باید لحاظ شود.
احمدی عنوان کرد: با توجه به بزرگی شرکت‌ها مهارت ارتباطی از موارد مهمی است که روابط‌عمومی‌ها باید رعایت کنند آنچه ما مدنظر داریم با توجه به حضور رو به افزایش فضای مجازی، قطعا باید در حوزه فضای الکترونیک و مجازی جدید حضورمان فعال باشد و بتوانیم رسالت خود را با فضای مجازی به منصه ظهور برسانیم.

مس سرچشمه با این پتانسیل بالا، جزو ارکان اصلی کشور در حوزه مس جهان است

مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: مس سرچشمه با این پتانسیل بالا جزو ارکان اصلی کشور در حوزه مس جهان است. 
به گزارش می متالز به نقل از روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه ، سونیا پور یامین در چهارمین گردهمایی مدیران روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور در شهر سرچشمه اظهار کرد: حوزه صنعت در کشور مظلوم است که بخشی از آن کم کاری خود ما است خصوصاً در این زمان بسیار حساس که باید از ظرفیت های صنعت مطلع باشند.
وی با بیان اینکه هنوز مردم از پتانسیل های صنعتی استان کرمان اطلاع ندارند، تصریح کرد: مس سرچشمه با این پتانسیل بالا جزو ارکان اصلی کشور در حوزه مس جهان است.
وی ابراز کرد: خواهشمندم راجع به این مسائل بیشتر وقت بگذاریم و هزینه کنیم چرا که این هزینه تبلیغات نیست چون بخش اعظم صنعت در جامعه ما بخش اطلاع رسانی است و مردم باید بدانند چه پتانسیل هایی در کشور وجود دارد.
مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به این مطلب که امروز همه دشمنان وارد جنگ اقتصادی شده اند و می خواهند از طریق اقتصاد، کشور را فلج کنند، تصریح کرد: دشمنان ابزارهای مختلفی را برای فلج کردن اقتصاد کشور به کار می گیرند، امروز همه ما از طریق رسانه ها باید وفاق ملی ایجاد کنیم و باید بخش خصوصی را وارد کار کنیم تا عرق ملی را در مردم بالا ببریم.
مشاور رسانه ای وزیر صنعت، معدن و تجارت بیان داشت: شورای اطلاع رسانی صنعت و معدن در استان های کشور باید تشکیل شود و ارتباط ادارات صنعت و معدن را با سازمان های ذیربط و مدیران صدا و سیما برقرار می‌کنیم.

منبع: می متالز
مطالب مرتبط
عناوین برگزیده