تاریخ: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۷:۵۰
بازدید: ۴۶۳
کد خبر: ۱۴۵۱۶۵
سرویس خبر : معادن و مواد معدنی
خط و نشان استاندار تهران؛

پروانه معادن تهران در صورت عدم بهره برداری یک ماهه سلب می شود

می متالز - استاندار تهران گفت: پروانه معادن استان تهران در صورت عدم بره برداری یک ماهه سلب می شود.
پروانه معادن تهران در صورت عدم بهره برداری یک ماهه سلب می شود

به گزارش می متالز، انوشیروان محسنی بندپی ظهر چهارشنبه در جلسه اقتصاد مقاومتی که با حضور حشمت الله عسگری، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران برگزار شد با اشاره به اینکه میزان نرخ بیکاری در استان تهران رو به کاهش است، اظهار داشت: افزایش ظرفیت تولید واحدهای صنعتی کاهش نرخ بیکاری را رقم زده است.

محسنی بندپی در خصوص وضعیت پروانه معادن نیز افزود: معادنی که دارای پروانه بهره‌برداری از شورای معادن استان هستند در صورت عدم بهره‌برداری ظرف یک ماه سلب پروانه می‌شوند.

استاندار تهران با بیان اینکه حتی یک واحد تولیدی هم در شرایط کنونی تعطیل نشده است گفت: با توجه به اینکه مهم‌ترین موتور محرک شهرک‌های صنعتی تأمین زیرساخت‌هایی نظیر آب و برق است که باید با مشارکت بخش خصوص این کار انجام شود.

وی از افتتاح بیمارستان ملارد تا دو ماه آینده خبر داد و عنوان داشت: طرح‌های مختلف عمرانی در استان تهران رشد قابل توجهی داشته و ۱۳ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در استان تهران انجام شده است.

محسنی بندپی از فعالسازی ۱۲۹ واحد راکد در استان تهران خبر داد و گفت: در این خصوص ۱۲ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری صورت گرفته و اقدامات امید بخش بوده است.

عناوین برگزیده