تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۰:۲۸
بازدید: ۱۵۷
کد خبر: ۱۴۷۰۵۸
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت
در فروش تجمعی؛

"شکبیر" رشد چندانی نداشت

می متالز - شرکت پتروشیمی امیرکبیر از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۵۰ هزار و ۸۳۵ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد یک درصدی داشته است.
"شکبیر" رشد چندانی نداشت

به گزارش می متالز، شرکت پتروشیمی امیرکبیر صورت وضعیت یک ماهه منتهی به آبان ۱۳۹۹ را منتشر کرد.

میزان فروش ماهیانه شرکت پتروشیمی امیرکبیر در آبان ماه امسال ۱۶ هزار و ۹۴۳ میلیارد و ۸۳۱ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ افزایش ۵۰ درصدی و نسبت به شش ماهه ابتدای سال گذشته افزایش ۱۵۰ درصدی را نشان می دهد.

میزان فروش داخلی این شرکت در ماه آبان مبلغ ۸ هزار و ۳۹۳ میلیارد و ۶۱۱ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ۹۹ افزایش ۵ درصدی داشته است.

بیشترین میزان فروش داخلی شرکت پتروشیمی امیرکبیر در آبان ماه امسال، پلی اتیلن سبک خطی به مبلغ ۳ هزار و ۴۰۸ میلیارد و ۷۳۸میلیون ریال بوده است.

فروش صادراتی "شکبیر" در آبان ماه امسال مبلغ ۸ هزار و ۵۵۰ میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ افزایش ۱۵۵درصدی داشته است.

بیشترین میزان فروش صادراتی شرکت پتروشیمی امیر کبیر در آبان ماه امسال، پلی اتیلن سبک صادراتی به مبلغ ۶ هزار و ۹۸۱ میلیارد و ۶۱۸ میلیون ریال بوده است.

این شرکت از ابتدای سال مالی تا انتهای آبان ماه۹۹ در مجموع مبلغ ۵۰ هزار و ۸۳۵ میلیارد و ۱۵۴ میلیون ریال فروش داشته است که نسبت به فروش شرکت در مدت مشابه سال۹۸ رشد یک درصدی داشته است.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده