تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۰۲:۳۳
بازدید: ۱۹۶
کد خبر: ۱۴۷۲۰۳
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

نقش مهم شبکه فروش در توسعه خدمات بیمه‌ای

می متالز - بازاریابی از ابزارهای مهم مدیریتی و تلاش مضاعف شبکه فروش برای توسعه خدمات با بهره‌گیری از مزیت‌های رقابتی در صنعت بیمه مهم است.
نقش مهم شبکه فروش در توسعه خدمات بیمه‌ای

به گزارش می متالز، حسین حسینی قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا ضمن بیان این مطلب گفت: نمایندگان و کارگزاران از یکسو و انجام تبلیغات اثربخش از سوی دیگر، ابزارهای اصلی صنعت بیمه جهت جذب هر چه بهتر بازار، شناسایی بازارهای جدید و افزایش فروش هستند، بنابراین ضرورت دارد اشخاصی که در این عرصه حضور دارند، با گذراندن دوره‌های آموزش فنی و تخصصی و به‌روز کردن اطلاعات خود با استفاده از ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و مزیت‌های رقابتی، نسبت به شناسایی بازارهای جدید اقدام کنند تا از این طریق نقش موثری در افزایش ضریب نفوذ بیمه در کشور ایفا کنند.  وی، عناصر محیطی، پاسخ‌های رفتاری و معیار‌های سنجش را به عنوان اجزای اصلی بازاریابی دانست و افزود: با توجه به نیاز جامعه و خواسته‌های مشتریان، توان پرداخت آنها و فرصت‌های پیش رو، می‌توان از نمایندگان و شبکه فروش صنعت بیمه انتظار داشت با ایجاد و تقویت دامنه ارتباطات، تعامل، هماهنگی و تغییر نگرش، نسبت به بازاریابی و شناسایی نیازهای روز جامعه اقدام کنند.

قائم‌مقام مدیرعامل بیمه دانا از شبکه فروش این شرکت خواست در مدت باقیمانده تا پایان سال جاری، با انجام برخی اقدامات مهم و حیاتی از جمله پیشنهاد بیمه نامه‌هایی متناسب با نیازهای شناسایی شده بازار، شناخت بازار هدف، ارزیابی دقیق ریسک، تقویت فن بیان و آموزش‌های کاربردی ارتباط با مشتری، حجم پرتفوی‌ خود را افزایش دهند و این شرکت را در رسیدن به اهداف پیش‌بینی شده خود یاری کنند. حسینی، در بخش پایانی اظهارات خود، استفاده از فضای دیجیتال و بهره‌وری از کسب و کار دیجیتالی را در عرصه رقابت‌های صنعت بیمه ضروری دانست و ابراز امیدواری کرد: در سایه تلاش کارکنان بیمه دانا، به ویژه شبکه فروش، این شرکت به اهداف پیش‌بینی شده خود تا پایان سال‌جاری نائل شود.

عناوین برگزیده