تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۴۹
بازدید: ۲۱۶
کد خبر: ۱۴۷۴۹۲
سرویس خبر : انرژی

پیگیری و رفع مشکلات کارخانه فولاد قاینات

می متالز - استاندار خراسان‌جنوبی اظهار کرد: در تأمین آب، برق و گاز پروژه کارخانه فولاد قاینات مشکلاتی وجود داشت که با تلاش‌های مدیران استان، پیگیری نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و مسوولان پروژه برطرف شد.
پیگیری و رفع مشکلات کارخانه فولاد قاینات

به گزارش می متالز، حمید ملانوری، امروز سه شنبه ۱۸ آذر در حاشیه بهره‌براری از پروژه تزریق گاز کارخانه فولاد قاینات گفت: فولاد قاینات، بزرگترین پروژه صنعتی استان است.

وی ادامه داد: بعد از تغییر و تحولات چندین باره، این پروژه به بخش دولتی سپرده شد و خوشبختانه شتاب گرفت.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به بهره برداری رسیدن فولاد قاینات، یکی از اصلی ترین اولویت‌های استان است، افزود: این پروژه، ضمن ایجاد اشتغال قابل توجه، سبب کاهش نرخ بیکاری شده، به رونق و جهش تولید کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، فاز اول پروژه و واحد احیا یا همان آهن اسفنجی دهه فجر افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: در تأمین آب، برق و گاز پروژه مشکلاتی وجود داشت که با تلاش‌های مدیران استان، پیگیری نماینده مردم شریف قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی و مسئولان پروژه برطرف شد.

ملانوری ادامه داد: مشکل آب که رفع شده، گاز امروز به پروژه تزریق شد و پست برق هم تا پایان هفته راه اندازی می‌شود.

وی بیان کرد: با شتابی که در روند اجرای کارها شاهدیم امیدواریم فاز اول پروژه دهه فجر به بهره برداری برسد تا مردم استان از عایدات این مجتمع منتفع شوند و تمام تلاش ما بر این است که فاز دوم هم تا پایان سال آینده به نتیجه برسد.

عناوین برگزیده