تاریخ: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۵:۰۰
بازدید: ۱۹۹
کد خبر: ۱۴۷۵۱۶
سرویس خبر : فلزات غیرآهنی

سهامداران «فملی» برنده مسلّم بورس امروز

می متالز - شرکت ملی صنایع مس ایران امروز با ۱۴.۵۹ درصد رشد در بازار سرمایه به کار خود پایان داد.
سهامداران «فملی» برنده مسلّم بورس امروز

به گزارش می متالز، شاخص کل بورس امروز با ۵ هزار و ۵۲۸ واحد ریزش در کانال یک میلیون و ۵۰۷ واحدی ایستاد و  مقاومت یک میلیون و ۵۰۰ واحدی را پس نداد. این عملکرد بورس در حالی است که بسیاری از تحلیل گران بازار امروز را مثبت ارزیابی کرده بودند.

فملی، فارس، شستا، کگل، شپنا، تاپیکو، شتران شاخص سازان امروز بازار سرمایه بودند در بین این گروه تنها «فملی» تاثیر مثبت روی شاخص داشت. برای مشاهده ی جدول به قسمت دانلود مراجعه کنید.

سهام شرکت ملی صنایع مس ایران ( فملی) امروز بعد از  توقف بیش از ۱۰ روز با ۱۴.۵۹درصد افزایش با قیمت ۱۶ هزار و ۲۰۰ ریال برای روز معاملاتی فردا بسته شد.

«فملی» امروز با قیمت ۱۵ هزار و ۸۰۰ ریال معاملات خودر را در بازار اول بورس شروع کرد، این نماد با  صف خرید در میانه بازار روبرو بود که قیمت «فملی» را تا ۱۶ هزار و ۵۸۰ ریال بالا برد. در ادامه صف خرید تبدیل به صف فروش شد و در نهایت با قیمت  ۱۶ هزار و ۵۰ریال برای روز معاملاتی فردا بسته شد.

حقیقی ها ۹۲.۹ درصد فملی خریدند و ۶۷.۲ درصد فروختند. حقوقی ها نیز در یک تساوی ۳۰ درصدی سهام شرکت ملی صنایع مس ایران را  خریدند و فروختند. در مجموع امروز بیش از ۱۰۵ هزار برگه سهام فملی با ارزش ۷ هزار و ۶۴ میلیارد ریال معامله شد.

امروز در این نماد ۱۸۱.۹۹ میلیارد تومان ورود پول حقیقی انجام شد.

برای مشاهده ی اطلاعات به قسمت دانلود مراجعه کنید.

مطالب مرتبط
عناوین برگزیده