تاریخ: ۲۲ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۲۱:۰۲
بازدید: ۲۲۵
کد خبر: ۱۴۸۲۷۷
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

آمادگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای پشتیبانی مالی از صنایع نوین و هایتک آذربایجان شرقی

می متالز - رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته کشور در سفر دو روزه خود به استان آذربایجان شرقی، از صنایع پیشرفته این استان بازدید بعمل آورد.
آمادگی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای پشتیبانی مالی از صنایع نوین و هایتک آذربایجان شرقی

به گزارش می متالز، رضا نقی پور اصل چهارشنبه در اولین روز از سفر به استان آذربایجان شرقی از چند واحد صنعتی فعال در حوزه صنایع پیشرفته در تبریز بازدید به عمل آورد.

در این بازدید که حبیب امین زاده «رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی»،رضا عین اله زاده «معاون رئیس سازمان صمت استان و نماینده صندوق در این استان» رضا نقی پوراصل را همراهی می کردند؛ مدیرعامل صحا از قسمت های مختلف و خط تولید شرکت های ایدم تبریز، قطعه سازی سیمتکو، لبنیات گول اوغلی بازدید نمود.

رضا نقی پور اصل در دومین روز از سفر به استان آذربایجان شرقی از قسمت های مختلف و خط تولید شرکت های شیرین وطن و داروسازی دانا بازدید و در نشست با مدیران این واحدهای صنعتی، از نزدیک با مشکلات آنها آشنا شد.

وی همچنین در نشستی با مدیران چند شرکت فعال در حوزه تولید دارو، از اعلام آمادگی شرکت مادرتخصصی صندوق حمایت از صنایع پیشرفته برای حمایت از شرکت های دارویی صاحب تکنولوژی های نوین و هایتک خبرداد.

عناوین برگزیده