تاریخ: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۲:۲۷
بازدید: ۲۴۹
کد خبر: ۱۴۸۴۰۲
سرویس خبر : آهن و فولاد
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس:

زنجان در تولید و صادرات فولاد رتبه چهارم کشور را دارد

می متالز - طاهری، نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه زنجان درتولید و صادرات فولاد کشور رتبه چهارم را دارد، گفت: دولت برای ارزآوری بیشتر و کاهش وابستگی به درآمد نفتی از صنعت فولاد حمایت می‌کند.
زنجان در تولید و صادرات فولاد رتبه چهارم کشور را دارد

به گزارش می متالز، مصطفی طاهری با بیان اینکه درسال جهش تولید باید از تمام ظرفیت ها و فرصت ها برای توسعه اقتصادی استان زنجان استفاده شود، گفت: جهش تولید با عزم و اراده قوی محقق می شود.

وی اظهار کرد: این استان ظرفیت های بسیار خوبی در بخش صنعتی دارد و باید از این فرصت برای ارتقای رتبه صنعتی استان استفاده شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه این استان در تولید صنعت فولاد درسطح کشور رتبه خوبی دارد، گفت: با افتتاح فاز دوم شرکت کیمیا فولاد آریا تکمیل زنجیره فولاد در استان تقویت می شود.

طاهری تاکید کرد: این شرکت طی سالهای گذشته به علت مشکلاتی تعطیل بود که با همت سرمایه گذار و حمایت دولت درسال جهش تولید وارد چرخه تولید شد.

وی با بیان اینکه این شرکت تامین کننده فنر واحدهای تولیدی است، گفت: این شرکت محصولات تولیدی را بعد از فرآوری به کشورهای دیگر هم صادر می کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: دولت برای ارزآوری بیشتر و کاهش وابستگی به درآمد نفتی از صنعت فولاد در سال جهش تولید حمایت می کند و برفعال شدن واحدهای تعطیل این حوزه برنامه ریزی لازم را کرده است.

طاهری گفت: این استان در تولید و صادرات فولاد درسطح کشور رتبه چهارم را دارد.

عناوین برگزیده