تاریخ: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۶:۱۱
بازدید: ۱۷۸
کد خبر: ۱۴۸۵۲۵
سرویس خبر : اقتصاد و تجارت

«فخوز» پنج هزار میلیاردی شد

می متالز - شرکت فولاد خوزستان با نماد «فخوز» از برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده خود در امروز (یکشنبه 23 آذرماه) خبر داد و اعلام کرد: افزایش سرمایه از محل سود انباشته مورد تایید اکثریت سهامداران قرار گرفت.
«فخوز» پنج هزار میلیاردی شد

به گزارش می متالز، در مجمع عمومی فوق العاده فولاد خوزستان (فخوز) که امروز تشکیل شد، بحث افزایش سرمایه از محل سود انباشته ازمبلغ ۱۹۰۵ میلیارد تومان تا ۵۰۰۰ میلیارد تومان مطرح و مورد تایید سهامداران قرار گرفت.

بر اساس این گزارش در این مجمع عنوان شد که یکی از اهداف اصلی فخوز تکمیل زنجیره ارزش فولاد است. افزایش بهره وری، بومی سازی فناوری، تکمیل زنجیره و نقش آوری به عنوان هلدینگ در برنامه استراتژیک شرکت قرار دارد. شرکت تاکنون در مواردی توانسته از استخراج و اکتشاف تا انجام مذاکراتی به سمت رسیدن به محصول نهایی را داشته باشد. اما برای تکمیل فعالیت های سرمایه ای، نیاز به حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان منابع دارد که افزایش سرمایه فعلی می تواند بخشی از نیازها برای اهداف سازمان را پوشش دهد.

فخوز تاکنون تجربه تولید محصول مصرف کننده نهایی خارج از کارخانه را داشته اما در نظر دارد که در برنامه‌های آتی تمرکز بیشتری روی این مورد داشته باشد.

عناوین برگزیده