تاریخ: ۲۵ آذر ۱۳۹۹ ، ساعت ۱۴:۲۸
بازدید: ۱۷۲
کد خبر: ۱۴۸۹۶۵
سرویس خبر : آهن و فولاد
رسولی نژاد:

چرا به طرح زنجیره فولاد کمیسیون صنایع رسیدگی نمی شود؟

می متالز - سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان از اینکه سه ماه از ارائه طرح زنجیره فولاد از سوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس می گذرد، انتقاد کرد: چرا این طرح در صحن علنی مورد رسیدگی قرار نمی گیرد؟
چرا به طرح زنجیره فولاد کمیسیون صنایع رسیدگی نمی شود؟

به گزارش می متالز، سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم دماوند در مجلس در تذکر آیسن نامه ای جلسه علنی امروز مجلس گفت: بر اساس آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی هرگاه کمیسیون همراه با گزارش، پیشنهادهایی برای تصویب به مجلس ارائه کند با رعایت مفاد آیین نامه داخلی، موضوع حداکثر تا دو هفته بعد در دستور قرار خواهد گرفت و مورد رسیدگی قرار می گیرد.

وی افزود: قرار شد طرح گزارش کمیسیون صنایع و معادن در خصوص زنجیره فولاد آماده شود، با گذشت ۳ ماه از ارائه طرح کمیسیون متاسفانه هنوز موضوع در دستور قرار نگرفته است، آقای کریمی قدوسی در حساب تویتری خود نوشتند چرا کمیسیون صنایع در این خصوص کوتاهی می کند؟ دوستان بدانند سه ماه از ارائه این طرح فوریتی می گذرد و هنوز نوبت رسیدگی آن نرسیده است. دوستان صحبت از چند صد هزار میلیارد تخلف است و نیاز به رسیدگی دارد. کمیسیون صنایع قول می دهد پس از اینکه کلیات این طرح تصویب شود بلافاصله در کمیسیون جزئیات را با دقت تصویب می کند.

عناوین برگزیده